omar_1 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 hej! undrade bara om nån av er vet var ufo finns altså jag har hört att det finns sjö monsster ufo och big fot e det sant ? :S så om ni vet så säg till mig hur jag ska göra för hitta de och var de e ? m.v.h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 det sägs att det ska finnas diverse övernaturliga varelser i SA, men ingen har direkt lyckats bevisa nåt än... the truth is out there... bara att hålla ögon öppna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 det sägs att det ska finnas diverse övernaturliga varelser i SA, men ingen har direkt lyckats bevisa nåt än... the truth is out there... bara att hålla ögon öppna. haha så coolt hoppas jag hittar nåt ska skjuta sönder han eller fota honom eller dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 hmmm iblan har jag seet typ något blinkande i himlen som liksom snurrar, högt upp alltså osså ser man ett långt st5reck bakom som försvinner efter hand....blinkar inte som ett plan riktigt....fallande stjärna? UFO? Plan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) hmmm iblan har jag seet typ något blinkande i himlen som liksom snurrar, högt upp alltså osså ser man ett långt st5reck bakom som försvinner efter hand....blinkar inte som ett plan riktigt....fallande stjärna? UFO? Plan? d ha jag oxå sett och plus när den kommer så kommer den jätte snabbt och sen så ser man på mappen en röd riangel som rör sig jag tryckte på start o ville se in zomad så ser man att den vva i santa maria beach när jag va då i LV hehe men jag visste inte att det va ufo plan Redigerad 12 november, 2004 av omar_1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 k, men jag mins inte om jag sog not' på radarn....men jag var i Los Santos och på den 2:a ön...antagligen såg jag, tyvärr, et plan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts