lulle Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Nu när jag har klarat av storyn så finns det inga basketbolar vid planerna inte heller vid sweets hu kan någon svara på detta varför det e så? Tyckte det var skitkul med basket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 va? fan va trist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 jag tycker det är basketbollar lite här och var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Men har du klarat storyn Theatre? För jag har vatt på Sweets och den rätt nära Johnssons hous där va inga bollar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Finns basket i Madd doggs crib. I gympasalen hittar du den. Tycker förövrigt att basket suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Haha, jag har varvat storyn och har inte testat basket en endaste gång. Får väl ta och göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Men har du klarat storyn Theatre? För jag har vatt på Sweets och den rätt nära Johnssons hous där va inga bollar? Jovisst, nu har jag gjort det. Men innan så hittade jag en boll bland annat vid Smokes hus. Sweet vet jag ingenting om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Mademan har du klarat storyn för när jag e i gympasalen så finns det en korg men ingen boll SNÄLLA HJÄLP MIG! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 KAN INGEN HJÄLPA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Mademan har du klarat storyn för när jag e i gympasalen så finns det en korg men ingen boll SNÄLLA HJÄLP MIG! :'( samma för mig, och jag kan heller inte träna för de står att jag tränat nog för dagen fast jag inte tränat nått ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts