Plutonium_Man_91 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Börja du med! Spridd vidare detta! Dark Throne är ännu endast en Beta version men det är skitkul! Regga dig på denna LÄNK! Eftersom att jag var snäll och tipsade dig så kan väl du göra vad som står på sidan man kommer till via länken för att stödja mig med en invånare och lte pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 jaaa älskar Text-äventyr!! fast ZORK e ju skitsvårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 har du testat darkthrone då? gör de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) förstår inte riktigt .. vad ska man göra Redigerad 14 november, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Men testa att testa dig fram det gjorde bra och nu fattar jag hur bra som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts