emiL_J Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag är på San Fierros flygplats men kan inte na något plan,bara en jävla maverick..varför kan jag ej ta planen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag är på San Fierros flygplats men kan inte na något plan,bara en jävla maverick..varför kan jag ej ta planen? tagit flygcertifikat? jag kunde bara ta planen efter ja fått flygcertifikat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emiL_J Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 men jag kan ta planen i LOs SAntos,men ej påp Sanfierros flygplats.. Vart får jag flygcertifikat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Vart får jag flygcertifikat? Undrar jag också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 i LV ska du köpa övergivna flygplatsen i ett av Toreno's uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emiL_J Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 när kommer jag till LV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 när kommer jag till LV? Gör några uppdrag så märker du när du får komma dit, duh. Annars så är det väl när du klarat av runt 50-60 uppdrag. (Kolla bland statistiken) Btw, efter att du gjort 2-3 av Torenos "flyg" uppdrag så kommer du få komma till LV om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts