gurkmarmelad Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 jag har letat på militärbasen men hittar den inte... måste man klara nåt speciellt updrag??? tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_creed Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 finns två sätt....antingen hittar du 100 hidden package...eller klarar du spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurkmarmelad Skrivet 28 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tonzar Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Vad e hunter för någonting??..har alldrig fatta det... <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CloG Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Hunter är en attack-helikopter. Man kan göra vigilante och det finns miniguns och missiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tonzar Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 aha..fett..den vill ja ha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 jag har den! den rockar fett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 jag tror det finns en del topic's om detta <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts