bear133 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Flash kartan som finns på http://gta-san-andreas.gta-junkies.com som det finns en nyhet om här på GTA Sajten funkar inte sådär jätte bra. Jag fick fram den första gångne jag provade men nu har det inte gått på länge. Någon som kanske tankade ner den eller vet nån annan sida där dom har lagt upp den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag testar den nu den går väldigt segt men d kan bero på att jag sitter med en dator som har dålig flash.. sitter på flextronics Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bear133 Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 alltså.. den går typ SEEEGT.. den verkar ladda lite sen stannar den antar att det e pga. fet belastning där för jag efterfrågar andra ställen att få tag på den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) Jag fick upp den nu det tog 3 min ungefär för den här datorn och den är inte snabb Men jag sitter med 100 mbps hehe Redigerad 12 november, 2004 av Fredrik89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bear133 Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 oki.. hmm jag drar ner den med ett program och där går farten mellan 0 kb/s och 1 kb/s .. så det lär ta en stund.. men jag kan vänta.. nu kan jag ju iaf se hur det går och kommer ha den när den blir klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bear133 Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 WTF jag kan inte få fram det ju .. jävla BBB eller säkert windows xp ska prova på min mac Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 WTF jag kan inte få fram det ju .. jävla BBB eller säkert windows xp ska prova på min mac tror bara att det är servern som är seg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts