PlayON Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag lyckades hejda mig från att sälja min sprillans nya PsTwo/GTA:SA! Jag har kommit fram till vad felet var - handkontrollen var trasig! Gick med den trasiga handkontrollen till butiken och fick en ny! Kom hem och testade uppdraget "Life's a beach" och klarade det på första försöket med närmare 7000 poäng! Nu till min fråga: Finna det någon fallskärm i San Fierro? Om ja, var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 längst uppe på stora berget bakom den stora husbilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Tackar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 en på golden gatebrons norra bro grejj (på toppen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Om du vill hoppa fallskärm i San Fierro är bästa sättet att kapa ett flygplan, flyga så högt det går, och hoppa ut. Man kommer mycket högre upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Man måste klara av flygskolan för att få tillgång till fallskärm i varje flyg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emiL_J Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 kapa ett flygplan Jag är på san fierros flygplats,men jag kan bara ta en jäkla maverick,inte ett enda flygplan,VARFÖR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 det finns en fallskärm på det högsta huset i san fierro.. det där som är så känt tror ja det är.. men takytan fallskäremn är på är ungefär 1 m^2 så inte så lyckat att kunna stå där.. och *spoiler* jetpack *spoiler* kan inte ta er ända upp där.. (eller? ja har försökt komma högt upp me det men har inte lyckats.) Jag lyckades få tag på fallskärmen genom att ta en helikopter och försöka vara så nära som möjlit med dörren, sen hoppade jag ut, tog fallskäremn i luften och utlöste den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts