StellHell Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) Kan du engelska? Pause Break <---- onödigaste knappen någonsin (för mig då alltså). Doh! Testat att tänka innan du bevisar att du är dummare än en hög med skit? tryck in scroll lock och, ojj.. Du kan fortfarande scrolla; Med pekdon, piltangenter, page up/down och space. Mycket bra att säga att den är till för att förhindra scrollning när den fan inte gör det.. *ädit* Paus/Break används mycket i programering och such crap. Pausar oftast gammla spel/DOS spel. Du kan pausa screenen under uppstart med med pause för att tex. kolla cpu, ram m.m. Redigerad 15 november, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Sorry, jag är en dum idiot, det jag menar, och det jag själv märkt, är att man inte kan skrolla i Excel med Scroll Lock aktiverad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 jag har faktiskt startat en topic med den legendariska scroll-lock, eftersom jag inte hade en aning om vad den gjorde. MEN: vote= zoomare. Jag har ingen knapp till det, men jag behöver det definitivt inte heller. Vad beträffar endknappen har jag använt den flera gånger, bara för att skriva det här inlägget. Högerklicksknappen använder jag dagligen, bl.a för att ändra ikoner, filer, och annat, när det är för långt till musen. Styrknappar i spel: FPS och tredjepersonsvy: WASD, musen. Bilspel: piltangenterna. men vice city då, med bilar, 3:e pers, flygen och helikoptrarna? WASD till snubben, pilar till bilarna och NUM 8 4 6 2 till kollikopptrarna. Det var väl inte så svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Scroll lockär den sämsta enligt mig Något jag stör mig på är att aldrig num lock är på i skolan, skriver alltid med dom siffrorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 men vice city då, med bilar, 3:e pers, flygen och helikoptrarna? WASD till snubben, pilar till bilarna och NUM 8 4 6 2 till kollikopptrarna. Det var väl inte så svårt? Kollikopptrarna.... gulligt.... Ärligt asså... Vafan gör scroll lock??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Kollikopptrarna.... gulligt.... Ärligt asså... Vafan gör scroll lock??? enda jag använt den till är att växla mellan datorer när man har mus, tangentbord och bildskärm kopplade till flera datorer (hade det idag på praon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Meny knappen, har gett scroll-lock en omgång eftersom att indikatorlampan började blinka, så man kan säga att jag använt den =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Insert for jag blir så :'( irriterad när jag av någon okänd anledning kommer åt den knappen hela tiden så att all text försvinner när jag ändrar längre bak i texten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Insert for jag blir så :'( irriterad när jag av någon okänd anledning kommer åt den knappen hela tiden så att all text försvinner när jag ändrar längre bak i texten Det är iaf bra att man vet att det är insertknappens fel ifall man tryckt på den utan vetat om de, trodde först de va nån sketen bugg eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Världens smidigaste tangentbord! Inte sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Världens smidigaste tangentbord! Inte sant? Det är det enda tangentbordet en dator med windows behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts