Funnylin Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Typ...piltangenterna...aldrig använt och kommer förmodligen inte göra det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Typ...piltangenterna...aldrig använt och kommer förmodligen inte göra det heller. Använder du inte dom när du kör bilspel? Fast du kanske inte kör bilspel men GTA iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Den är väldigt användbar när man programmerar. Vote: Annat. Pause | Break har jag aldrig använt, vet inte ens vad den används till. Vad gör den egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Vote: Annat. Pause | Break har jag aldrig använt, vet inte ens vad den används till. Vad gör den egentligen? I dom äldre spelen brukar mna kunna Pausa på den iallafall jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Scroll Lock, har aldrig andvänt den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Använder du inte dom när du kör bilspel? Fast du kanske inte kör bilspel men GTA iaf. man kör ju WASD, inte piltangentera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Windows knappen kommer alltid åt den när jag spelar.. man blir inte lite förbannad.. vet nån hur man avaktiverar den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 man kör ju WASD, inte piltangentera Inte i bilspel väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Windows knappen kommer alltid åt den när jag spelar.. man blir inte lite förbannad.. vet nån hur man avaktiverar den ? Man plockar loss den, precis som alla vettiga människor... EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Använder du inte dom när du kör bilspel? Fast du kanske inte kör bilspel men GTA iaf. btw: Det var ett väldigt misslyckat skämt! Kör aldrig med WASD. Kör alltid med piltangenterna. Vilken tangent som på allvar är onödigat har jag ingen aning om, eftersom den antagligen är så onödig att jag aldrig hört talas om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Inte i bilspel väl? jo, varför inte? finns ju fler tangenter i närheten = lättare åtkomst till växling, etc. plus att fingrarna ligger bättre där än vid tangenterna (iaf för mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 jag läste i farsans PC FÖR ALLA eller INTERNETWORLD (kommer inte ihåg) där det var en polis som hade skrivit till tidningen att dom använde scroll lock hela tiden i ett av sina program alltså precis som man använder enter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 jag läste i farsans PC FÖR ALLA eller INTERNETWORLD (kommer inte ihåg) där det var en polis som hade skrivit till tidningen att dom använde scroll lock hela tiden i ett av sina program alltså precis som man använder enter men fuck the police liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Vad har End-knappen för funktion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Vad har End-knappen för funktion? Markören hoppar längst bak i meningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Markören hoppar längst bak i meningen. Inte endast. Om du ska längst ner på denna sida eller upp(vad du nu vill) så trycker man på end/home och förflyttas längst ner/upp. Jävligt bra om man är lat. Använder nästan alla tangenter på skrivbordet förutom Scroll lock och kommer aldrig användas tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 scroll lock har ingen funktion längre. den var till för att inte skärmen skulle scrolla så fort på datorer förr. nu har den ingen betydelse längre. den är standard så den går inte att ta bort heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 scroll lock har ingen funktion längre. den var till för att inte skärmen skulle scrolla så fort på datorer förr. nu har den ingen betydelse längre. den är standard så den går inte att ta bort heller Tack! Nu vet jag hur jag slöar ner texten när det är nåt fel med mitt linux! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Haha, många som är onödiga i den där listan! Jag Votade: End, för jag har aldrig använt den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Använder du inte dom när du kör bilspel? Då använder man väll en ratt med stöd för Force Feedback? Om man nu har någon... Visserligen går endel bilspel att köra med tangentbord, men det är mer känsla med ratt och växelspak lixom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts