Arvid Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Alternate Graphics. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 CAPS LOCK ÄR JÄVLIGT ONDÖDIG eller föresten Scroll lock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Så vitt jag vet kan man inte skrolla med tangentbordet med Scroll Lock på (alltså med piltangenterna). Jopp, jag kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) Viloknappen (månen) = irriterande att råka trycka på, använder den aldrig Menyknappen (oftast till höger om Den högra Win-knappen) = aldrig använt Pause|Break = Kan vara bra till spel, aldrig tänkt på att använda när man kodar Scroll Lock = Tangent som inte gör ett skit i Windows, kan användas som hotkey i vissa program (smidigt och skönt) Skulle jag välja en skulle det nog bli Menyknappen, har aldrig använt och förstår inte varför man ska flytta fingret till den och sedan trycka när man (oftast) bara kan högerklicka med musen... Redigerad 12 november, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Vote: Scroll Lock, aldrig använt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 För mig är Numlock jävligt onödig. Bara jobbigt när man ska skriva siffror så måste man låsa upp den delen av tangentbordet för att använda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Själv har man tryckt på alla knappar när nåt låser sej och så.... men annars tycker jag nog det är... öööh....... Tangenten på höger sida om mellansalgstangenten alltså vänster om CTRL men på höger om mellanslag... fattar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Själv har man tryckt på alla knappar när nåt låser sej och så.... men annars tycker jag nog det är... öööh....... Tangenten på höger sida om mellansalgstangenten alltså vänster om CTRL men på höger om mellanslag... fattar ni? Menyknappen som tar upp högerklicksmenyn? Jo, den är .. onödig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Förstår inte varför alla tycker att menyknappen är onödig, med den kan man ju kolla källan på hemsidor som inaktiverat högerklick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Vote: Annat Jag tycker Power knappen för att den sitter breved F12 och ibland kommer jag åt den när jag spelar, så jag blir skit sne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Förstår inte varför alla tycker att menyknappen är onödig, med den kan man ju kolla källan på hemsidor som inaktiverat högerklick. haha, då trycker man ju bara (i IE) på 'Notepad - ikonen' så får man ju upp den... i mozilla är det bara att trycka ctrl + u Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag tycker att Pause Break knappen är onödis som fan iallafall fölr mig och så den där jobbiga knappen ovanför Esc knappen Vilolägesknappen hatar den kommer åt den hela tiden Alltså vote: Annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Vote: Insert, aldrig nånsin petat på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Viloknappen (månen) = irriterande att råka trycka på, använder den aldrig När jag var hos min kompis så råkade jag trycka på den när jag spelade ett spel hos han så dom fick logga in igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Varför Home och End enligt er är så onödiga fatar jag inte? Jag använder som jätte mycket när jag skriver, så att jag slipper dutta på piltangenterna när jag ska till sista ordet i en rad... Sjäv tycker jag att num lock och scroll lock är onödiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 När jag var hos min kompis så råkade jag trycka på den när jag spelade ett spel hos han så dom fick logga in igen Wow. Själv tycker jag Viloknappen, den med månen... jävla skitknapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Varför Home och End enligt er är så onödiga fatar jag inte? Jag använder som jätte mycket när jag skriver, så att jag slipper dutta på piltangenterna när jag ska till sista ordet i en rad... Sjäv tycker jag att num lock och scroll lock är onödiga... Num Lock e inte onödig! När man spelar spel o behöver använda pilarna, så skriver man bara massa siffror i vissa spel Men scroll lock... Ååååå scroll lock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Page up/down. Vet inte varför, men aldrig använt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 har en onödig knapp på mitt tangentbort. en knapp som är en kundvagn på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) *EDIT* Ojdå fel topic . Men jag stör mig på den "högerklickstangenten". Redigerad 12 november, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts