darkjak Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Själv tycker jag F-lock. Gör bara att man inte kan göra kortkommandon utan att trycka till den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Scroll Lock. Har inget minne av att jag nånsin använt den till något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Pause Break är onödigast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Pause Break är onödigast rösta då på ANNAT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Pause Break är onödigast Den är väldigt användbar när man programmerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Pause/Break har jag iallafall använt någon gång. Scroll Lock har jag aldrig använt. Vote: Scroll Lock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Scroll-lock.. Vad är den till för?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Vote annat: Stör mig så otroligt på vår bärbara Asus som har en Fn-knapp (en sån man trycker ner för att få flera funktioner samma knappar ni vet) längst ner till vänster, alltså där ctrl ska ligga! Fatta drygt när man kör shoot-em-up, det är ingen onödig knapp men placeringen är helt åt helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Scroll-lock.. Vad är den till för?! Kan du engelska? Pause Break <---- onödigaste knappen någonsin (för mig då alltså). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Scroll-lock! onödigast Asså vart sitter F-lock hittar den inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 använderaldrigmellanslag.HIMLAonödig! Vote:mellanslag vote: Scöll Löck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Caps Lock egentligen, den är bara i vägen, windows-tangenten likaså. Men av de där så är Scroll Lock onödigast, och jag undrar samma som Stell. Vad gör den egentligen? Prövade att göra allt som vanligt med den på, men inte fan blev det någon skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Vote: Scroll Lock. Har aldrig använte den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Ni som vill veta historien bakom Scroll Lock, läs här. Maxz: F-lock finns på en del tangentbord från Microsoft och används för att aktivera vissa tangenters sekundära funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Scroll Lock, konstig knapp.. Men jag votade End, har aldrig rört den knappen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Ni som vill veta historien bakom Scroll Lock, läs här. Maxz: F-lock finns på en del tangentbord från Microsoft och används för att aktivera vissa tangenters sekundära funktioner. jo, F-lock suger gnu pung fattar inte scroll-lock texten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Caps Lock egentligen, den är bara i vägen, windows-tangenten likaså. Men av de där så är Scroll Lock onödigast, och jag undrar samma som Stell. Vad gör den egentligen? Prövade att göra allt som vanligt med den på, men inte fan blev det någon skillnad. Så vitt jag vet kan man inte skrolla med tangentbordet med Scroll Lock på (alltså med piltangenterna). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 CTRL+ALT+DEL... Nej men seriöst, vet jag inte... Vet någon vad ALT och ALT GR står för? Gissar själv på "alternative" men jag är inte säker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Alternative respektive Alternative Grave (tror jag, men de menar självklart inte som i gravsten ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Alternative respektive Alternative Grave (tror jag, men de menar självklart inte som i gravsten ) Gr, har jag alltid trott att det står för group... men, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts