Galenhund Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag har hört att det ska finnas ett jätteläskigt sjöodjur som är 10 m långt i i havet ute i skogen. Rockstar har dock tyvärr inte bekräftat något. Några tips om du ska försöka hitta det: 1. Gå upp i vikt, om du är för smal kommer inte sjöodjuret lägga märke till dig. 2. Ha blåa kläder på dig (blått är sjöodjurets favoritfärg. Har du något annat kan du skrämma i väg honom). 3. Ta inte med dig kamera (den äter sjöodjuret bara upp). 4. Du måste vara där mellan 00:00 och 00:30 (annars har du ingen chans att få tag på monstret). Själv ska jag ut i skogen och jaga efter odjuret, någon som hänger på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 källan till dina påståenden är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 I havet ute i skogen?.. hmmm.. " 4. Du måste vara där mellan 00:00 och 00:30 (annars har du ingen chans att få tag på monstret). " vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 På en sten vid en sjö i en skog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 ett sjöodjur ute i skogen.... flummigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 På en sten vid en sjö i en skog. på en sten?.. hmmm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iamabbe Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 men han DRIVER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cruzito Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Hahaha, att ingen fattade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 på andra ön med mount chiliad så var jag i det enda stället som kan stämma in på din beskrivning och det är shady creeks och det finns en "sjö" med stenar och jag var där mellan 0000-0030.. såg ingen jävla varelser där... så bullshit från din sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Är det där vattnet är brunt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaFe98 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 men lol.. Kom inte och säg att det faktist finns nån som verkligen går på detta? Tror jag smäller av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NasNas Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 snälla ingen som fattar att han bara driver med er?? damn så tröga människor d finns.. kolla på hans beskrivning hur seriös låter den ?? fan så tragiskt tror att nåra borde gå till hjärnkirurgen p få nånting bytt.. pleas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) Man kanske skulle spela några Gessle låtar, då kommer nog sjöodjuret fram. Redigerad 12 november, 2004 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts