EricHarris Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Ja det va ett bra program idag... Speciellt detta (se länk) http://www.efterlyst.tv3.se/?category_id=3...2e1329ad4b51bce Och fan vilket smile jag fick då Hasse står och säger UNGEFÄR så här: "I början av programmet berätta vi om en 3 män som vi ville ha tag på..." Sen håller hasse upp en del papper och säger: "Nu vet vi va ni heter. Eran tid är över..." Känns så jävla gött... Ville bara säga det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Ja det va ett bra program idag... Speciellt detta (se länk) http://www.efterlyst.tv3.se/?category_id=3...2e1329ad4b51bce Och fan vilket smile jag fick då Hasse står och säger UNGEFÄR så här: "I början av programmet berätta vi om en 3 män som vi ville ha tag på..." Sen håller hasse upp en del papper och säger: "Nu vet vi va ni heter. Eran tid är över..." Känns så jävla gött... Ville bara säga det finns ingenting som säger att de vet vilka de egentligen är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Såg videoklippet förut... Riktigt trevligt beteende... Det nämndes "Öhh.. Jag gillar inte slagsmål! Varför ska man ha slagsmål?". Jag gillar slagsmål. Det är en god, svensk tradition att bli full och slå varandra på käften, men att sparka folk i ansiktet är inte trevligt. In med de bakom galler! EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) Sirius: jo, denna filmen http://sajfer.net/double_jam.AVI Redigerad 11 november, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Ska njuta när de ligger bakom galler och blir misshandlade själva där inne. Jävla idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) Ska njuta när de ligger bakom galler och blir misshandlade själva där inne. Jävla idioter. "Abou! Du, broshan! Du tappade tvålen, yao! Skönt, len!" Edit: "Eyyy! Här kommer en till, broshan! Två samtidigt, ey? Abou! Double Jam! Abou!" Redigerad 11 november, 2004 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Ja men tror inte det var hela filmen eller så fanns inte hela händelsen på film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jävla idioter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Vad är det som är så speciellt med detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Vad är det som är så speciellt med detta? Killen som blev sparkad fick 4 hjärnblödningar och var nära att dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Aj, vilken träff... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Killen som blev sparkad fick 4 hjärnblödningar och var nära att dö. En kille på min gård vart sparkad i huvet för ett tag sen han fick 1 hjärnblödning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Go snuff, go snuff... ehm...I mean...ehm...god dammit...bloody hell and snuff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 och sen undrar dom varför man ibland är lite små rasistisk. Aboouuuh! fy fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 och sen undrar dom varför man ibland är lite små rasistisk. Aboouuuh! fy fan Anser du att "Aboouuuh och fy fan" är rasistiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Anser du att "Aboouuuh och fy fan" är rasistiskt? näe "abooouuuh" hatar jag, därför fy fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag tycker det är gött att dom åkte ditt nu... har dock inte läst om det mer... Men nu vet man iallafall hur dom ser ut... Och dom lär ju inte få jobb hos mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Tänkt er en situation där svenskar hade filmat när d misshandlat två "stackars" invandrare, ombytta roller kanske lite rasistiska rop osv.. Vad hade media skrivit om de? Snart får det fan va nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Vad hade media skrivit om de? Well, att svenskar misshandlade invandrare ist för tvärtom(så grova faktafel vill dom nog inte riskera) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 hahaha det där var löjligt, du förstår vad jag menar. Hur kommer det sig TEX att Nationaldemokraterna var dom första som skrev om mordet på 14 åriga james white? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts