Colan K Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) Wich pocket is your's? The one that says "Bad mother fucker! " Pulp Fiction, Samuel Redigerad 15 november, 2004 av Colan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Wich pocket is your's? The one that it stands "Bad mother fucker! " Pulp Fiction, Samuel The on that says... + att jag rean har sagt den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 ooops! a jag orkar inte läsa igenom 4 sidor men... sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Kanske det inte är tillåtet men jag måste bara skriva den välkända repliken ifrån Mark Groenings älskade tv-serie, The simpsons: "Doh!" Ingen minre än Homer kan komma på en sådan välformulerad replik. Han har även hittat på ett hundratal fler fyndiga och inteligenta meningar genom åren. Glöm inte Southparks alla fräcka komentarer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Homer's "Oh you little..." äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Homer's "Oh you little..." äger. Rättelse: "Why, you little..." EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Kops: Om inte du gör en anmälan, så kan vi anmäla dig för utesluten anmälan till inte anmäld anmälan som igentligen skulle vara en anmälan men om du inte anmäler så kan vi anmäladig igen för att du inte anmälde.. Förstår du? Öhh.. Nea. men vet du jag gör en anmälan, jag gör det serru Den är grym... Arnold Schwartzenegger i Terminator 3 : "Talk to the hand" Är åsså cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Denna kanske inte är den bästa som finns men den är rolig Detta kommer från "Almoust Famous" rätt så bra film. Det är deras NYA manager som säjer detta. Hey, i didn't invention(stavning) the rain I just git the best umbrella Det låter så roligt när han säjer det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Rocky Horror Picture Show: "It's not easy having a good time. Even smiling makes my face ache!" Pulp Fiction: Jimmie Dimmick: Did you see a sign out in front of my house that said "Dead Nigger Storage?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Rättelse: "Why, you little..." EB W0rd, så jävla skön! Hahaha, skrattar varje gång han säger det och tar stryptag på Bart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Pulp Fiction: Jimmie Dimmick: Did you see a sign out in front of my house that said "Dead Nigger Storage?" Priceless! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Hmm såg lite Homer uttryck så jag lägger till ett själv. "You can run but you can´t glide" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Sean(rules of attraction): I started driving faster once i left the college. I didnt know where i was going some where unocupied i hoped. But in the end all i could think about was...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 (redigerad) hörni, håll käften och lyssna : "I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five. Well to tell you the truth, in all this excitement, I kind have lost track myself. but bein' this is a 44 magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question....do i feel lucky?....well do ya punk?" >FILMKLIPP< [Quicktime] /Dirty Harry (Clint Eastwoof) Redigerad 18 november, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 "Dude where's my car?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 hörni, håll käften och lyssna : "I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five. Well to tell you the truth, in all this excitement, I kind have lost track myself. but bein' this is a 44 magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question....do i feel lucky?....well do ya punk?" >FILMKLIPP< [Quicktime] /Dirty Harry (Clint Eastwoof) Haha, det är det Jim Carrey imiterar i Bruce den Allsmäktige. Det är så jävla bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 (redigerad) "Jag flyger inte, jag faller med stil!" "What does mine say? Dude! What does mine say? Sweet! Yeah i know, but what does mine say! Dude!" "What does mine say? Ray! What does mine say? Fucked me! Ray! Fucked me! Ray Fucked me!!" Redigerad 20 november, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 (redigerad) det finns en annan grym DH replik... ungefär såhär: (flera rånare rånar typ ett café, och smutsiga harry står utanför och ser allt, sen när dom kommer ut så blir det så här: ) - Freez! - Well, how you gonna stop ous! - No, we are going to do that!! - Who are we! - Me... and Wesson! Redigerad 19 november, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 (redigerad) "Jag flyger inte, jag svävar med stil!" "What does mine say? Dude! What does mine say? Sweet! Yeah i know, but what does mine say! Dude!" "What does mine say? Ray! What does mine say? Fucked me! Ray! Fucked me! Ray Fucked me!!" I alla blodiga rövhåls namn... Det är "Jag flyger inte, Jag FALLER(FALLER) med stil" Väll? Redigerad 19 november, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 (redigerad) I alla blodiga rövhåls namn... Det är "Jag flyger inte, Jag FALLER(FALLER) med stil" Väll? Japp... Faller med stil... ------------------- Save your breath. You got nothing on me! You know it, I know it! I'm changing dollar bills. Wanna waste my time? Ok. I'll call my lawyer. He's the best lawyer in Miami. He is such a good lawyer. And by tomorrow morning, you're gonna be working in Alaska! - Tony Montana, Scarface Redigerad 20 november, 2004 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts