pottzork Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Skönaste är "YO, Blowjob!" samuel l jackson från 51:st state när dom blir tagna av nazister som tvingar dem göra droger åt dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Måste komma med ett från Simpsons: D'Oh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag får ståpäls då jag ser "Sagan Om De Två Tornen" och ser scenen med repliken: "A new power is rising!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Dan Bäckman 1-0 "Flytta på dig rut" Dan bäckamn äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Tony Montana, Scarface (1983): This town is like a big pussy, just waiting to get fucked... På scarface dvd:n kan man höra censurerade versioner då säger dom: This town is like a big chicken, just waiting to get plocked... så jävla dåligt att det blir kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 På scarface dvd:n kan man höra censurerade versioner då säger dom: This town is like a big chicken, just waiting to get plocked... så jävla dåligt att det blir kul Och när han skriker slyna så censurerar dom till "potatissäck" eller något liknande dåligt . ska kolla på det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Finns så många, men jag tar några jag kommer på nu "Say hello to my little friend!" Tony Montana(Al Pacino), Scarface "CORRECTEMUNDO!!" Jules(Samuel L Jackson) Pulp Fiction "How come you suck!?" Nelson, Simpsons. (var ju tvungen att ha med lite ) "Why is it every time you talk about a female you gotta say bitch, ho, or hootchie?" "Cause that's what you are." Doughboy(Ice Cube) och nån tjej, Boyz n the Hood "Any fool with a dick can make a baby, but only a real man can raise his children." Furios Styles(Laurence Fishburne), Boyz n the hood "Turn your punk ass over!" Doughboy(Ice Cube), Boyz n the Hood "I mean, Led Zeppelin didn't write tunes that every one liked. They left that to the Bee Gees." Wayne(Mike Myers) Wayne's World Kan hålla på i timmar, men tog bara några Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts