fisken_91 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 kan man göra inbrott i alla städer eller bara i Los Santos?? och finns det bara EN enda inbrotts bil?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 kan man göra inbrott i alla städer eller bara i Los Santos?? och finns det bara EN enda inbrotts bil?? nån som vet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 du kan göra inbrott i alla städer (tror jag, e inte säker)... Men rånar bilarna finns iaf i alla städer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 du kan göra inbrott i alla städer (tror jag, e inte säker)... Men rånar bilarna finns iaf i alla städer ok, men nån som vet vart :"> för jag gör nästan aldrig inbrott för att den enda inbrotts-bilen ja hittar e den i Los santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts