thotim Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) Ibland när jag lirar Everquest 2 så stänger den plötsligt av sig och jag kommer till skrivbordet. Kommer inte ens upp något felmeddelande... Jag tankade dom senaste drivrutinerna till mitt grafikkort idag men det hjälpte inte Vad ska jag göra...? Redigerad 12 november, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) Om nu du bara har haft det i 1 dag har du väl kvittot kvar? Då är det ju bara gå tillbaka och byta mot ett som funkar. Redigerad 11 november, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Inte precis....den är liksom en dag gammal och jag ser inte en enda repa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 det hände med mig på bf1942 oxå. efter man spelat 30min så stängdes de av som du sa. Mén jag formaterade om datorn då funka de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Okej, har liksom precis formaterat men kanske bör göra om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts