Jump to content

Grön karta?

tejwarius
 Share

Recommended Posts

Jag har klarat lite drygt 33% och är då alltså i san fierro, en dag så tänkte jag att jag skule tebax till los santos och ta över lite områden, men det gick inte för att det varken lös grönt på kartan eller så fanns det inga gängmedlemmar heller!! kommer det systemet tillbaka senare i spelet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har klarat lite drygt 33% och är då alltså i san fierro, en dag så tänkte jag att jag skule tebax till los santos och ta över lite områden, men det gick inte för att det varken lös grönt på kartan eller så fanns det inga gängmedlemmar heller!! kommer det systemet tillbaka senare i spelet???

Japp. You will be back in the hood.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har klarat lite drygt 33% och är då alltså i san fierro, en dag så tänkte jag att jag skule tebax till los santos och ta över lite områden, men det gick inte för att det varken lös grönt på kartan eller så fanns det inga gängmedlemmar heller!! kommer det systemet tillbaka senare i spelet???

Det där har inget med posten att göra... Men, ja.. Systemet kommer tillbaka...

----------

Och jag undrar precis samma saker. Jag har tagit över hela LS nu. Vissa områden är ljusgröna. Ceasars gäng attackerar mig, och jag känner mig lite småvresig på hela upplägget...

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gå in i en polisbil eller liknande (bara provat med polisbil själv) och tryck på R3 för Vigiliante, så försvinner attacken på ditt territorium... typ en bugg eller nåt... men lite skön, så man slipper åka genom halva stan för att döda några få gubbar liksom. Annars funkar det att spara, då försvinner dom också.. iaf för mig :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
2. Vissa områden lyser svagt grön, vad innebär det?

Det undrar jag också, eftersom jag har blivit attackerad av ballas på ett ljusgrönt område efter att jag har skaffat 100%. Kan det möjligtvis vara så att de områden som lyser svagt grönt kan bli attackerade och man måste försvara områdena en sista gång innan de får samma färg som resten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor