Robbin Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Har fått nån konstig bugg i spelet... Alla mina uppdragsgivare har försvunnit och de går inte å spara... När man går nära disketten försvinner den bara !!! Har någon annan samma problem...?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) Repig cd? dammigt i ditt ps2 vet faktiskt inte vad som är felet Förmodar att du har startat om ditt ps2 X antal gånger. Vilken PS2 model har du? Redigerad 11 november, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) Alla dessa mega skumma buggarna gör så att Driv3r låter som att vara buggfritt Redigerad 11 november, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 lite offtopic men Driv3r suger verkligen!! såå steelt !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag håller alltid CDn och PS2an i topptrimm, e asförsiktig me allt. Hur kollar man vikken model man har? Tacksam för svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag håller alltid CDn och PS2an i topptrimm, e asförsiktig me allt. Hur kollar man vikken model man har? Tacksam för svar... Bakom ditt ps2 sitter det en liten lapp med massa siffror sen står det typ "SCHP-3004 eller SCHP-5004. Om du har nya "Slim ps2n" så har du SCHP-7000. Annars är det bara att hålla inne triangeln när du restartar ditt PS2. Då kommer du till systeminfo där står din model Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Bakom ditt ps2 sitter det en liten lapp med massa siffror sen står det typ "SCHP-3004 eller SCHP-5004. Om du har nya "Slim ps2n" så har du SCHP-7000. Annars är det bara att hålla inne triangeln när du restartar ditt PS2. Då kommer du till systeminfo där står din model Ok, tack jag ska kolla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) *förlåt för dubbel-post* Min modell är SCHP-39004... E den gammal??? Tacksam för svar Har inte lust att göra om storylinen... EDIT: Jag måste ha hjälp med det här, snälla.... Redigerad 11 november, 2004 av Robbin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Kom igen... Hjälp mig.... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Bakom ditt ps2 sitter det en liten lapp med massa siffror sen står det typ "SCHP-3004 eller SCHP-5004. Om du har nya "Slim ps2n" så har du SCHP-7000. Annars är det bara att hålla inne triangeln när du restartar ditt PS2. Då kommer du till systeminfo där står din model oo fyfan vad noob man kan vara. Kolla den här guiden som jag har skrivit istället. http://www.chipper.se/forum/viewtopic.php?t=1263 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 oo fyfan vad noob man kan vara. Kolla den här guiden som jag har skrivit istället. http://www.chipper.se/forum/viewtopic.php?t=1263 Tack Men jag måste endå veta vad det e för fel på spelet/PlayStationet, Har ingen lust att köpa nya grejjer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 mitt vice city blev så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts