D-link Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Ja, nån som ska köpa eller? Själv kommer man ju lätt att hänga på låset den 18 nov... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Demot sög ju bajs.. allt är bara scriptat precis som alla andra tidigare moh spel.. Hackar skit gör det också.. hört från folk som köpt det i usa att fulla versionen är ännu mer ospelbar. Tror jag skippar detta lir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Nah, jag håller med Padde, demot sög och alla tidigare spelen var bara roliga till en början sedan blev de tråkiga, likadant är det med Men of Valor som 2015 (utvecklarna till Mohaa och MoV etcetra.) nyligen gjort, tycker inte deras senaste spel är något att ha, dessutom tycker jag inte om deras fysikmotor, grafiken gör mig saksamma, är känslan som är huvudsaken dock är jag så utmobbad av dessa färdiga animationer, nepps, känns friare med den fina lilla ragdollfysiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Demot sög ju bajs.. allt är bara scriptat precis som alla andra tidigare moh spel.. Hackar skit gör det också.. hört från folk som köpt det i usa att fulla versionen är ännu mer ospelbar. Tror jag skippar detta lir. w0rd! Det är tråkigt oxå det liknar ju medal of honor rising sun jätte mycket ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts