Kattla Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) IRL finns myter, i spel finns myter, i fantasin finns myter. Vi kanske borde skicka in det här till dom där snubbarna på Discovery channel, Mythbusters eller va de heter När ni tröttnat på att leta efter nån BF i San Andreas, så kan ni ju dra på en tripp irl å leta efter den "riktiga" BF:oten. Men kom ihåg att inte ha med er kamera eller vänner, och sen så måste ni vara extremt feta. Redigerad 12 november, 2004 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dj4star Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 När ni tröttnat på att leta efter nån BF i San Andreas, så kan ni ju dra på en tripp irl å leta efter den "riktiga" BF:oten. Men kom ihåg att inte ha med er kamera eller vänner, och sen så måste ni vara extremt feta. Ha..ha... precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 hehe, lästa igenom hela tråden nu, tidigare hade jag bara kollat första sidan, you're right, i'm wrong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zonny Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Den där jäveln finns fan inte,varför är det ingen blatte som har tagit kort me mobilen och fått en bildjävel på fanskapet.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Vad har blattar med saken att göra? Lugna ner dig lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfadern Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 ett tips gör som ja ha terminalgoggles o ha på dig jetpacken o leta i Bob så gör jag men har inte fått nått resultat än.... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) Jetpacken är bra men den svänger som en kratta. Själv så föredrar jag att ha en rhino, så man man kan spränga skiten i luften. Redigerad 12 november, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Hur du finner Big Foot 1. Du måste va smäll fet. Varför? Du blir en lättare sedd av "Big Foot" 2. Inte ha nån kamera med dig. Varför? R*vill inte att det ska finnas foton på han. 3. Du får inte åka med nått fordon. Varför? För att du skrämmer iväg han. 4. Va i BACK-O-BEYOND mellan kl 1 och 3. Varför? För det är där han håller till. 5. Inte ta med dig nått gäng. Varför? För dom skrämmer iväg han. 6. Du måste nightvision goggles. Varför? Du ser bättre och han ser dig bättre. sjuka saker du rabblar upp måste vara fet för att bigfoot ska se dig?.. hmm va i back-o-beyond mellan 1-3.. hur fan ska man täcka hela stället på 2 minuter? du måste ha nightvision googles... hur kan han se mig bättre om jag har nvg på mig? Kameran kommer jag aldrig överge tills jag fotar bigfoot.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Eh, man behöver inte vara smällfet, det spelar ingen roll. de enda riktiga bilder som tagits med Bigfoot är bilder där man bara ser en skepnad av den, bara så ni vet. tror aldrig att någon kommer se en ordentlig bigfott (dvs mer än en skepnad) Groomly: jo, Opius ändrade källkoden i San Andreas så att chansen var 1 på 1 att man skulle få se bigfoot och ufos. ufosen har ingen textur eller något, den är hårdkodad inne i själva spelet. det finns ju bigfoot om opius kan ändra chansen att se honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA-fan Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Vem är Big Foot då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Vem är Big Foot då? jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Bra! nu kan du göra en om Ufo Leatherface och det där fyrarmade monstret (om han existerar) tror att det där fyrarmade monstret bara är en fånig myt leatherface finns inte heller eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 leatherface finns inte heller eller? Inget finns säkert... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 MÅSTE alla fråga! spela bara lugnt och SKIT i vad alla säger och tycker!!! kanske man ser något förr eller senare men snälla skit i att ställa frågor/ska topicar/och vem vet för säkert liksom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
B3nny Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Coolt heheh Måste Tästa .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 MÅSTE man ha nightvision goggles?? Och hur gör man fö att kunna hitta dom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Skulle jag inte hinna ta kort på big fot (Om han finns) så skulle jag inte bry mig allt för mycket,huvudsaken är att jag själv vet att han finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Han finns väl inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Altså det finns till och med bild bevis på det, kolla på sidan 67 i forumet så ska du få se en häpnads väckande bild på big foot!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Är en aning lat av mig och orkar inte bläddra ända till sidan 67, lägg upp bilden här så får jag se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts