Jump to content

Hur du finner Big Foot


Smokah
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 77
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Eh, man behöver inte vara smällfet, det spelar ingen roll.

de enda riktiga bilder som tagits med Bigfoot är bilder där man bara ser en skepnad av den, bara så ni vet. tror aldrig att någon kommer se en ordentlig bigfott (dvs mer än en skepnad)

Groomly: jo, Opius ändrade källkoden i San Andreas så att chansen var 1 på 1 att man skulle få se bigfoot och ufos. ufosen har ingen textur eller något, den är hårdkodad inne i själva spelet.

Redigerad av vigge
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Du måste va smäll fet. Varför? Du blir en lättare sedd av "Big Foot"

2. Inte ha nån kamera med dig. Varför? R*vill inte att det ska finnas foton på han.

3. Du får inte åka med nått fordon. Varför? För att du skrämmer iväg han.

4. Va i BACK-O-BEYOND mellan kl 1 och 3. Varför? För det är där han håller till.

5. Inte ta med dig nått gäng. Varför? För dom skrämmer iväg han.

6. Du måste nightvision goggles. Varför? Du ser bättre och han ser dig bättre.

Så för att se Big Foot så får man lämna gänget hemma? Men vad konstigt,

för du skriver lite senare i tråden att du var där med ditt "gäng" när du

såg honom. Hur går det ihop? Jag tror du ljuger!! Du är en lögnare!!

Vi har fått nog av alla dessa jävla myter, och "gör så för att se den"-trådar.

Detta är djupt patetiskt!!!

Ja, Ja gick runt i skogen med mitt gäng så såg jag nånting springa iväg in i skogen.

ja försökte springa efter men "saken" va för snabb och sen dess har ja inte sett nått....

EDIT: Båda dessa citat kommer från "Smokah" - Member No.: 7 527

Redigerad av LuNk4n
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hur är det bevisat? Det vill jag gärna höra.

Off-Topic: Hur kan du ha olika bild hela tiden? :D

Opius (på GTAforums.com) som jag nämnde tidigare har hittat den del av koden som gör att ufon och bigfoots visas och han har även tagit bilder av dem båda.

signaturen och avataren är båda dynamiska script, dvs att avataren tar ut en bild ur en mapp och visar den, medan signaturen skapas av ett script när den ska visas. båda scripten är skrivna i PHP.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Opius (på GTAforums.com) som jag nämnde tidigare har hittat den del av koden som gör att ufon och bigfoots visas och han har även tagit bilder av dem båda.

Är inte direkt imponerad över hans bild på Bigfoot, man ser bara Carl som är i en skog. Va ju nån mer på samma forum som hade mixtrat med den bilden och kommit fram till att Bigfoot inte fanns med på bilden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om det här är lite offtopic men:

Jag var ute och körde runt Back o Beyond med en buss (coach) igårkväll. När jag åkte in i BoB såg jag en bil jag tänkte ta istället för bussen, så jag tröck på trekant och hoppade ur bussen, men jag missade bilen jag ville ha.

CJ ställde sej upp och jag kollade bort mot bussen som hade rullat iväg upp för n liten kulle och ned igen på andra sidan, men kullen var tillräckligt liten för att man skulle kunna se busstaket. Precis när jag tänkte gå och hämta den igen såg jag att bussen kom backande mot mig fort som fan (ungefär lika fort som den kan köra framlänges) så jag fick gå åt sidan så att den inte skulle köra över mig.

Bugg eller är det sånt som händer i BoB?

Finns det förresten nån sida man har samlat bilder som skulle kunna vara bilder på bigfoot's konturer? (räknar med att allt annat är fejk)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Opius (på GTAforums.com) som jag nämnde tidigare har hittat den del av koden som gör att ufon och bigfoots visas och han har även tagit bilder av dem båda.

signaturen och avataren är båda dynamiska script, dvs att avataren tar ut en bild ur en mapp och visar den, medan signaturen skapas av ett script när den ska visas. båda scripten är skrivna i PHP.

Jag tror du skulle må bra av att läsa ALLA inlägg i forumet,

där Opius påstår sig ha hittat BF. Typ 20 sidor senare postar

han ett inlägg om att allt är falskt - han har ljugit ihop allt

för att visa hur lätt det är att lura folk. Koden är fake och

bilden som skall föreställa BF är inget annat än ett träd - allt

påhittat av Opius.

Redigerad av LuNk4n
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jo, Opius ändrade källkoden i San Andreas så att chansen var 1 på 1 att man skulle få se bigfoot och ufos. ufosen har ingen textur eller något, den är hårdkodad inne i själva spelet.

"opius" om det nu va det han hette har ju själv sagt att allt han skrev om det är fake.

Han skrev nåt om att han startade de "ryktet" för att sen se hur alla, som han själv sa: Idioter, trodde på allt och dyrkade skiten han skrev.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...