Lance Vance last dance Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Vad tycker ni är bäst respektive sämst i VC? Jag tycker motorcyklarna är bäst och att en sorts bilar bara kan visas är sämst i VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Bäst musiken Sämst reklamen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Bäst: Motorcycklarna, alla nya och roliga vapen, kunna köpa "fabriker" och affärer. Sämst: Reklamen, Bil-buggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Jag håller med er, reklamen är inte alls lika bra som i 3:an, lite synd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Jag tycker den inte var bra på gta3 heller, man vill ju bara lyssna på musiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Det sämsta med GTAVC är helt klart kamera vinkeln som cepar sig i trånga utrymmen. Sen är det jävligt dåligt att bilarna inte har blinkers!!! T ex när man kommer på en PCJ 600 i 250 blås så kommer det en jävla f*ttbil å gör en tvär sväng mitt framför mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Bäst: Motorcycklarna, alla nya och roliga vapen, kunna köpa "fabriker" och affärer. Sämst: Reklamen, Bil-buggen. tycker det samma och att man inte får ha blikers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hatar_gnesta Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 att man kan köpa ställen tycker jag e så jävla fett. man borde kunna köpa typ alla ställen som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Bäst: Seasparrow och Skimmer Sämst: De mest i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yngvelli Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Jag tycker reklamen är mycket bättre i Vice city än i gta 3. Särskilt då dem gör reklam för dåtidens tvsoel i stil med " kill the mysterious red dot with your murderous blue square " så hör man tonåringar säga " awesome " och " cool " varje gång efter att han kommer med såna kommentarer i reklamen. Himla skojigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Bäst:Skimmer och Pcj 600 Sämst:Att man inte kan gå in i Motorcykel gängets hus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Vad tycker ni är bäst respektive sämst i VC? Jag tycker motorcyklarna är bäst och att en sorts bilar bara kan visas är sämst i VC. du överdrev nog med att det bara kan visas en sorts bil i taget ibland är det knappt nån av samma sort för mig.......dessutom är det bara att åka till en annan del av stan....om du e i t.ex little haiti brukar det räcka med att du åker upp till downtown så kommer det andra bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts