Jump to content

vill ha högre respect!

pepesbod2
 Share

Recommended Posts

36% kommer från uppdragen

6% från territoriumen du har

6% från hur mycket pengar du har

4% beror på hur din kropp är (muskler, stamina osv..)

4% består av hur många flickvänner du har, och hur långt du gått med dem

4% beror på hur du är klädd

de restrerande 40% beror på hur många du dödat, hur många du förlorat. dessa 40% förändras fort, den sjunker med tiden. tar du tex över ett territorium så höjs den rätt mycket....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har full mätare.alla territorium utom 8 los santos vagos (gula) 2 flickvänner (ca30% progress på båda) 200.000 dollar ;) de kläderna man fick frånbörjan nästan. fast black tank iställe för vit + svarta glasögon och en leopardcowboyhatt, en gul klocka och en guldkedja >_< har dödat ca 3000 gängmedlemmar och 1000 civila (varav minst 700 cluckin' bell personal ;) )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Full respektmätare. Jag får högre respekt av att döda knarklangare, har nästan alla territorium i Los Santos.(förutom ett par aztecerna eller vad dom heter) - tatueringar - bara ett par vanliga jeans, och bar överkropp - klarat storyn - har 2 flickvänner och lyckats sådär med dom. Annars kör jag oftast runt på en cykel(älskar den >_< )

eller en vanlig lowrider, eller nåt jag hittat på gatorna.

Juste, kommer inte ihåg riktigt hur mycket pengar det är längst fram av pengaräknaren, där har jag en 3:a( ;) ) och ja, ekonomiskt oberoende.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor