pepesbod2 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 om man vill ha högre respekt hur ska man göra då?? är det bara missions som gäller eller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Ta över fiende terratorium, coola och dyra kläder. Kör med lyxiga bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 36% kommer från uppdragen 6% från territoriumen du har 6% från hur mycket pengar du har 4% beror på hur din kropp är (muskler, stamina osv..) 4% består av hur många flickvänner du har, och hur långt du gått med dem 4% beror på hur du är klädd de restrerande 40% beror på hur många du dödat, hur många du förlorat. dessa 40% förändras fort, den sjunker med tiden. tar du tex över ett territorium så höjs den rätt mycket.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Köp massa vapen, och ha ett riot där du skjuter vilt på allt och alla (inkl. poliser ) Så har jag samlat ihop min respect, har runt 75% av mätaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Min respekt mätare är full. Har bara två flickvänner, nästan inga terratorium, Dödat 35854( ) Fiendegäng medlemmar och 358 civila. Går i ganska billiga men snygga kläder, bara två miljoner dollar och håller på att ta bort muskler från min mega tränade CJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Min respekt mätare är full. Har bara en flickvän, inga terratorium (tror jag), Dödat runt 35000( ) Går i typ halv-dyra men snygga kläder, bara 101miljoner dollar och fullt i muskler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GZiP Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 35 000 kills?? Snacka om massmördare Min respekt-mätare pendlar upp å ner hela tiden, varför vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 har full mätare.alla territorium utom 8 los santos vagos (gula) 2 flickvänner (ca30% progress på båda) 200.000 dollar de kläderna man fick frånbörjan nästan. fast black tank iställe för vit + svarta glasögon och en leopardcowboyhatt, en gul klocka och en guldkedja har dödat ca 3000 gängmedlemmar och 1000 civila (varav minst 700 cluckin' bell personal ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 35000 gängmedlemmar dödade? herregud, hur mycket har du spelat egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) Full respektmätare. Jag får högre respekt av att döda knarklangare, har nästan alla territorium i Los Santos.(förutom ett par aztecerna eller vad dom heter) - tatueringar - bara ett par vanliga jeans, och bar överkropp - klarat storyn - har 2 flickvänner och lyckats sådär med dom. Annars kör jag oftast runt på en cykel(älskar den ) eller en vanlig lowrider, eller nåt jag hittat på gatorna. Juste, kommer inte ihåg riktigt hur mycket pengar det är längst fram av pengaräknaren, där har jag en 3:a( ) och ja, ekonomiskt oberoende. Redigerad 11 november, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Min mätare har varit full sen San Fierro-tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikkowski Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 dra till area63 ta en tank å kör i stan och döda då lovar ja att du får jäkligt mkt i respect Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 35000 gängmedlemmar dödade? herregud, hur mycket har du spelat egentligen? jag? står o dödar massa folk o åker till pay n spray sen dödar jag igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Skjut massa poliser så får du respekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts