DIEXEL Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Alla uppdrag av Z är dryga men ett jäkla drygt uppdrag till är när man ska hämta en jävla skördetröska till The Truth...så störigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yurimasa Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Tycker uppdragen när man tar över gängterritorier är ganska dryga faktiskt... jahapp, man bara står där, också om man råkar missa att några kommer bakifrån så dör man på 3 sekunder aja.. känns ju skönt när man klarat lite och det är massa grönt på kartan iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag tycker Zeros andra uppdrag Det är ungefär som Demolotion man på VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
webban Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 up up and away.... hata Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) Demolition man var skitenkelt, men Zeros andra uppdrag känns helt omöjligt! Jag har klarat End of the Line, men jag har fortfarande inte klarat det där jävla uppdraget! Black Project var ganska drygt också, men min favorit var helt klart racet mot "Fido". Förresten, var det han Catalina hade sex med när hon ringde? Isåfall har man äntligen fått veta vad fan han heter; Claude. Redigerad 12 november, 2004 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 sista uppdrag är rätt drygt (inte sådär jättesvårt, men drygt) för det är långt som fan, så om man råkar klanta sig lite i slutet så får man göra om allt = jobbigt. ja lyckades på tredje försöket.. ja kom till slutet på alla men min bil sprängdes på första och jag lyckades inte fånga ni-vet-vem (som om de skulle var spoiler för nån..) för att ja krockade.. men sen så =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 hatar alla dessa radiostyrda bilar/båtar/flygplan/bajs-uppdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aaa Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 De drygaste uppdragen av alla var lätt 'Life's a beach' blev helt jävla beng på det uppdraget, tog säkert 1 dag för mig att få över 4000 points. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Hah, jag fick 7000+ på det uppdraget, på första försöket.. Har du ingen rythm i blodet eller?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Hah, jag fick 7000+ på det uppdraget, på första försöket. Hehe... gjorde också det och var jävligt pissnödig så jag hoppa för tusan jämfota så fattar inte vad det är alla gnäller om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 För mig så har det hitils varit "sss we tip" fattar inte varför, men när man ska dra tillbaka utan att skada bilen så kommer det alltid nån jävla dåre och kör på en fast en man tar det lugnt. Men har klarat och fortsätter att köra Jag tycker det drygaste uppdraget är det sista med Zee (minns inte vad det heter) då man kör en leksaks helikopter och ska låta ''bandit'' komma fram till andra sidan. Det är ju bara leksaker så ? Varför plockar han inte bort dem själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spiningblade Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Seggaste uppdraget för mig va när man skulle flyga lågt klara det på kanske 3 försök men det var ritkigt jobbgit när man va nära å krocka i träd och sånt så det missionet var jobbigast eller när man ska döda polovski Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) .bleeb. Redigerad 13 november, 2004 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Vad heter det sista uppdraget då ?!?! Lol. det du quota står ju svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 HAHA jag lästa fel. Trodde det stod "och end of the line är INTE det sista uppdraget xDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Japp Zeros är värst! Varför inte bara dra över till Berkley (stavning?) och skjuta honom ! Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-SA Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 tycker det är Zeros första uppdrag "Air Raid" otroligt frustrerande! Mm, alltså ja klarar inte av de :S, sitter fast i just den uppdragen ''Air Raid'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Zeros Air Raid och Supply Lines, och Verticle Bird Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Zeros Air Raid och Supply Lines, och Verticle Bird svåraste med vertical bird var ju att landa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Hehe... gjorde också det och var jävligt pissnödig så jag hoppa för tusan jämfota så fattar inte vad det är alla gnäller om. ROFL Kan föreställa mig hur det skulle sett ut och här får man sig ett gott skratt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts