eliizar Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 För mig så har det hitils varit "sss we tip" fattar inte varför, men när man ska dra tillbaka utan att skada bilen så kommer det alltid nån jävla dåre och kör på en fast en man tar det lugnt. Men har klarat och fortsätter att köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyBoy Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 tycker det är Zeros första uppdrag "Air Raid" otroligt frustrerande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) End of the line Sitter fast på Zeros sista uppdrag för han segar så jävla mycket att tiden tar slut. Redigerad 11 november, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 För mig så har det hitils varit "sss we tip" fattar inte varför, men när man ska dra tillbaka utan att skada bilen så kommer det alltid nån jävla dåre och kör på en fast en man tar det lugnt. Men har klarat och fortsätter att köra håller me.. fast det var kanske ändå inte de jobbiaste... Zeros alla uppdrag e jävla dryga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Japp, Zeros strand måste fan vara de jobbigaste uppdragen någonsin, hur svåra de andra än är klarar man ju dem efter några försök, annorlunda med zeros har iofs bara prövat det första uppdraget 2 ggr, men ack redan så frustrerande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 end of the line? e inte det de uppdraget som man ska med helikopter försöka att hjälpa z´s bil? det hade jag typ över 1 min kvar då jag klarade det ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Error Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 up, up and away fan fattar ej va ja ska göra dem börjar ju skjuta på mig på direkten nån som vet vad man kan göra så dem inte skjuter?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) end of the line? e inte det de uppdraget som man ska med helikopter försöka att hjälpa z´s bil? det hade jag typ över 1 min kvar då jag klarade det ... Det vet jag inget om men det är det man ska *SPOILER* döda Big smoke och fly ut från the crack palace på 6:30 min. Klarar inte det men är antagligen för att jag inte är fire-proof och har inte gjort ambulans och polis uppdragen. Redigerad 11 november, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 End of the line Sitter fast på Zeros sista uppdrag för han segar så jävla mycket att tiden tar slut. End of the line var ju det absolut coolaste uppdraget i hela gta san andreas!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 End of the line var ju det absolut coolaste uppdraget i hela gta san andreas!!!! Coolt men segt som fan. Tar aldrig slut känns det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 "Air Raid" var det enda uppdraget jag satt fast på och kände mig helt ryckig för att det tog en sånn J*VLA tid o klara den. PUNKT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 varför gör ni Zeros uppdrag, om ni tycker dom är så dryga? Man behöver det inte! Jag har klarat storyn (Skryyyt). Och nej, *spoiler* end of the line är sista uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Fattar inte varför alla tycker Zeros missions är svåra. Klarade båda hans uppdrag på 1:a eller 2:a försöket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Coolt men segt som fan. Tar aldrig slut känns det som. Klarade det på första försöket... Utan fire-proof eller nån sån skit... Pure skill, brutha! EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Klarade det på första försöket Samma här också utan fire-proof. Man har ju brandsläckaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Supply lines då? Den verkar ju vara svår.. Jag har inte kommit dit än.. Men är inte den svår då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) Coolt men segt som fan. Tar aldrig slut känns det som. Jag håller inte med. Coolaste uppdragen gjorde man i Las Venturas, när man fick flyga. Ett coolt uppdrag gör man på flygplanskyrkogården, när man ska köra med MCn in i ett flygplan som just ska lyfta och sen spränga det i luften. Överlag kan jag säga att spelet innehåller för lite streetracing uppdrag. Jag tycker inte att den där häftiga akvedukten i LS har exploaterats tillräckligt. Hade ju varit mustigt att modda en fet lowrider med nitro och rubbet för att sen race:a mot andra gäng nere i den där bevattningsakvedukten. EDT: Råkade citera fel person. Det var menat att replikera Daniel Vercettis inlägg. Redigerad 11 november, 2004 av tejwarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Samma här också utan fire-proof. Man har ju brandsläckaren Samma här. Och utan tvekan är Zero's de mest irriterande. Jag har skitit i han, är på hans 2:a uppdrag men vägrar ge mig på det på ett bra tag nu. Tur att jag slapp honom för att klara storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Samma här. Och utan tvekan är Zero's de mest irriterande. Jag har skitit i han, är på hans 2:a uppdrag men vägrar ge mig på det på ett bra tag nu. Tur att jag slapp honom för att klara storyn. Faktiskt, hans "Curse you Berkley" drev mig till vanisinne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 För mig så har det hitils varit "sss we tip" fattar inte varför, men när man ska dra tillbaka utan att skada bilen så kommer det alltid nån jävla dåre och kör på en fast en man tar det lugnt. Men har klarat och fortsätter att köra känner igen mejj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts