Scorpion Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Hur får man guld på något av testerna som t ex på första testet där man ska snurra runt där trycker jsg in fyrkant och X och svänger tills tiden tar slut men får ändå bara silver, finns det någon annan bil man kan ha eller finns det nitro gas som man kan ta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 du ska sluta me att "burna" EXAKT när ringen e klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scorpion Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 du ska sluta me att "burna" EXAKT när ringen e klar jaha, jag trodde man skulle fortsätta och göra ett varv till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 haha nej de ska man inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Hur får man guld i City slicking? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Hur får man guld i City slicking? klarar det på ungefär 100sec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 klarar det på ungefär 100sec ja me...jag vänder vid den där oranga saken å ör tillbaka samma väg som man kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag är fast på när man ska göra någon loop..Alley-loop.. Helt jävla omöjligt.. Gjorde om säkert 30-40 ggr :$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Får man nån häftig bil när man har guld på alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Får man nån häftig bil när man har guld på alla? Jaa Hotknife.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Ingen som vill hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Ingen som vill hjälpa mig? Menar du på flygskolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts