KalleR Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 (redigerad) jaja men spelet går ju ut på att style´a bilar så mkt det går. nja, det gör det inte.. spelet går ut på att klara alla race... och styla bilden som man vill, man måste ju inte styla den överdrivet abra för att det går Redigerad 17 november, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 du M-Å-S-T-E styla den annars kan du inte klara ut det. för att komma med på viss tidnings omslag måsta man väl ha en 6 stjärnig bil sen blir det väl 10 stjärnig bil man msåte ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Min bil. AUDI A3 (:!!! URK för limegröna bilar med limegrön vinge och limegröna neon ljus... Och världens största text på baken.... Och ögonlocken mumma *not* Men annars snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 du M-Å-S-T-E styla den annars kan du inte klara ut det. för att komma med på viss tidnings omslag måsta man väl ha en 6 stjärnig bil sen blir det väl 10 stjärnig bil man msåte ha. men då stylar man ändå snyggt... blir det för överdrivet plockar man bort skräpet efter man kommit med i tidningen (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Tråkiga ni är! När de går att style'a som f*n Så får man vä'll passa på. Dessutom har vi alla olika smak. Låt mig ha min bil, Så låter jag dig ha din bil. Jag tycker min är fin du tycker din är fin. Pasta la vista! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 En del gillar överstylade bilar, andra inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 En del gillar överstylade bilar, andra inte! Endel tycker att bilarna är överstylade endel inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Endel tycker att bilarna är överstylade endel inte Det va ju ungefär samma sak som han sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Usch vad vi skulle prata om min kära A3 a Nu ON TOPIC. Visa era bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Nån som har nån aning om vad man måste göra för att få mer procent efter att man klarat skiten? Leta efter race som inte finns med på kartan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Nån som har nån aning om vad man måste göra för att få mer procent efter att man klarat skiten? Leta efter race som inte finns med på kartan? Exakt. Men du behöver inte leta. När åker till garaget. Så finns de en "world map" Tryck där. Där ska de finnas alla race som inte syns som pluppar. Och du ska okcås kunna köra dom direkt. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 åh fan, tackar de var visst några "Not Completed" där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Hehe Bra att du hittade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 (redigerad) ny bil.. igen.. höjde upplösning i spelet för att få en hyfsad bild.. datorn hackade som fan så det tog säkert 5-10 minuter att få en bild Redigerad 17 november, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Den va jävlit fin mettan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 ny bil.. igen.. höjde upplösning i spelet för att få en hyfsad bild.. datorn hackade som fan så det tog säkert 5-10 minuter att få en bild De va inte så fin nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 ny bil.. igen.. höjde upplösning i spelet för att få en hyfsad bild.. datorn hackade som fan så det tog säkert 5-10 minuter att få en bild Betydligt snyggare än alla överstylade cirkusar de flesta lägger upp. Riktigt schysst färgschema. Shout outs! EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Betydligt snyggare än alla överstylade cirkusar de flesta lägger upp. Riktigt schysst färgschema. Shout outs! EB Så du tycker det. Till alla er som tycker de är "överstyleat", Köp något spel som man slipper style'a på då? de är ju de som är hela grejen. Dessutom är den bara grå och tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 (redigerad) Så du tycker det. Till alla er som tycker de är "överstyleat", Köp något spel som man slipper style'a på då? de är ju de som är hela grejen. Dessutom är den bara grå och tråkig. Den var ju mycket snyggare än alla CP-överstylade bilar som folk gör, din t.ex. Vem vill glida runt i ett sånt UFO utan hemlig identitet? Mina ord är lag. Redigerad 18 november, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Den var ju mycket snyggare än alla CP-överstylade bilar som folk gör, din t.ex. Vem vill glida runt i ett sånt UFO utan hemlig identitet? Mina ord är lag. vet inte hur din bil gör. Men om din glider så! min rullar. Varsegoda att hacka på min älskling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts