Pavi Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Är det gratis att styla efter att man har gjort det sista "officiela" uppdraget eller kostar det pengar, jag menar att man tjänar ju inge mer om det inte finns nåra fler race så då har man ju inge cash att styla för! nej det kostar i career mode, men du har tillgång till allt i quick race mode där det är gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Min mitsubishi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Åhh, fan. Måste köpa till PS2. Ska lätt ha en Ford Mustang! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Vad är systemkravisarna till spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Min bil. AUDI A3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 sista uppdraget är vid flygplatsen och när man vinner får man 10 000 så du kanske har klarat det nepp... "felet" var att jag hade kletat på för lite styling... blev tvungen att kleta upp till 6 stjärnor för att komma vidare... har klarat 70-75% nu, kommer inte ihåg riktigt... köpte precis skylinen... men hade inte ens tillräckligt med pengar för att utrusta maskineriet till max :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 F*N,F*N,F*N Jag åkte te morsan idag. Hon har väll en "okej" dator (NYA DELL). Men när jag har startat spelet så bara stannar det när jag kör iväg . Sen kommer det igen efter ett par sekunder nån vet varför? :'( (Skrev typ samma inlägg för ett tag sen) Men nu är det bättre beskrivet. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 F*N,F*N,F*N Jag åkte te morsan idag. Hon har väll en "okej" dator (NYA DELL). Men när jag har startat spelet så bara stannar det när jag kör iväg . Sen kommer det igen efter ett par sekunder nån vet varför? :'( (Skrev typ samma inlägg för ett tag sen) Men nu är det bättre beskrivet. :"> Testa att KÖPA spelet på fredag. Fungerar det inte då kan du fortsätta klaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 nepp... "felet" var att jag hade kletat på för lite styling... blev tvungen att kleta upp till 6 stjärnor för att komma vidare... har klarat 70-75% nu, kommer inte ihåg riktigt... köpte precis skylinen... men hade inte ens tillräckligt med pengar för att utrusta maskineriet till max :'( jo man har visst klarat spelet då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 (redigerad) F*N,F*N,F*N Jag åkte te morsan idag. Hon har väll en "okej" dator (NYA DELL). Men när jag har startat spelet så bara stannar det när jag kör iväg . Sen kommer det igen efter ett par sekunder nån vet varför? :'( (Skrev typ samma inlägg för ett tag sen) Men nu är det bättre beskrivet.:"> dra ner alla grafikinställningar... jo man har visst klarat spelet då va? Redigerad 17 november, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Min bil. AUDI A3 Jag gillar normalt sett inte Audi förutom TT men din A3 är i särklass! Den har du lyckats grymt bra med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Jag gillar normalt sett inte Audi förutom TT men din A3 är i särklass! Den har du lyckats grymt bra med! Tack. Ja jag tycker om den väldigt mycke själv också. Har gjort lite förändringar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Min bil. AUDI A3 Ta det inte personligt men (HATA ÖVERSTYLADE BILAR) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Ta de inte personligt men (:!!! ( VART ÄR DEN ÖVERSTYLAD? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 (redigerad) Ta de inte personligt men ( VART ÄR DEN ÖVERSTYLAD? ) huven... dekalerna.. den stora vingen... dom fula ögonlocken Redigerad 17 november, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 huven... dekalerna.. den stora vingen... dom fula ögonlocken (:!!! äh då ska man inte spela NFSU 1/2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 huven... dekalerna.. den stora vingen... dom fula ögonlocken Då kan du lika gärna spela grandturismo 1,2,3,4 Där behöver man inte style'a bilarna! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Då kan du lika gärna spela grandturismo 1,2,3,4 Där behöver man inte style'a bilarna! (:!!! W0RD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 (redigerad) Då kan du lika gärna spela grandturismo 1,2,3,4 Där behöver man inte style'a bilarna! (:!!! visst, eller så stylar mna bilarna måttligt och snyggt, fast alla har ju olika uppfattningar om vad som är snyggt, jag sa bara min åsikt Redigerad 17 november, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 visst, eller så stylar mna bilarna måttligt och snyggt, fast alla har ju olika uppfattningar om vad som är snyggt, jag sa bara min åsikt jaja men spelet går ju ut på att style´a bilar så mkt det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts