^MeTaNoLiC^ Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jävlar metanolic, Den va fin som satan.. Ska få spela spelet på torsdag, Är det nån som rekomenderar att köpa det på torsdag till ps2? eller datan tackar ska du köpa det så ska du köpa det till PS2... om du inte har en väldigt grym dator... för det suger när det hackar o har sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Vilken e den bästa bilen? Det e väl inte Skylinen igen? E Mustangen bra? Och hur många race e det ungefär? Jag har klarat 25% och har en Nissan 240xs (tror den heter det) Vilken Knapp trycker man på när man ska ta Screenshots? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Vilken e den bästa bilen? Det e väl inte Skylinen igen? E Mustangen bra? Och hur många race e det ungefär? Jag har klarat 25% och har en Nissan 240xs (tror den heter det) Vilken Knapp trycker man på när man ska ta Screenshots? Jo jag tror det är skylinen mustangen är stark och bakhjulsdriven, inte den bästa handlingen precis ungefär 160 race Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 nu har jag klarat 61% men det finns inga ringar på kartan har åkt runt lite och letat upp "dolda" race, alltså såna som inte har nån ring... men det verkar inte direkt hända nått efter man har kört såna... vad ska jag göra? åker ju mest bara runt o irrar... händer ju inget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 mina älsklingar http://www.brobex.com/gizmo/1.png http://www.brobex.com/gizmo/2.png http://www.brobex.com/gizmo/3.png http://www.brobex.com/gizmo/4.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Dom var lite totalt über-snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Nu har även jag lagt vantarna på spelet. Har inte hunnit lira särskilt länge, och gillar inte överstyling. Här är min "diskreta" hummer: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/hummer.jpg Min ordinarie bil är just nu en blå Civic. Den är trevlig... EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Hoppla! Min Corolla som jag haft sen starten, ingen bil jag testat har slagit den än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 (redigerad) Någon som vet hur man använder Hydraulics? Redigerad 16 november, 2004 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 h eller j +piltangenterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 finns det fler bilar i nfsu 2 än i första? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 finns det fler bilar i nfsu 2 än i första? aa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 finns det fler bilar i nfsu 2 än i första? Bättre också Och eftersom jag gillar audi så blev jag glad åt att dom lagt in Audi A3 och TT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Åhhh, blir rent kär i spelet nu, men som bekant är ju min dator för kass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Nu har även jag lagt vantarna på spelet. Har inte hunnit lira särskilt länge, och gillar inte överstyling. Här är min "diskreta" hummer: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/hummer.jpg Min ordinarie bil är just nu en blå Civic. Den är trevlig... EB Jag älska diskreta bilar som e lite lätt moddade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Finns Acura bilar med? Jag gillar dom . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 nu har jag klarat 61% men det finns inga ringar på kartan har åkt runt lite och letat upp "dolda" race, alltså såna som inte har nån ring... men det verkar inte direkt hända nått efter man har kört såna... vad ska jag göra? åker ju mest bara runt o irrar... händer ju inget... sista uppdraget är vid flygplatsen och när man vinner får man 10 000 så du kanske har klarat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 sista uppdraget är vid flygplatsen och när man vinner får man 10 000 så du kanske har klarat det Är det gratis att styla efter att man har gjort det sista "officiela" uppdraget eller kostar det pengar, jag menar att man tjänar ju inge mer om det inte finns nåra fler race så då har man ju inge cash att styla för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Imorgon har kanske även jag fått spelet, och då kommer jag spela mig medvetslös! Btw, skitsnygg Corolla, Björne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts