^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 3vligt... nu ska det letas shops Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Vad betyder stjärnorna? Jag har bestämmt mig för att INTE ladda ner det utan vänta tills jag har pengar eller önska mig det i julklapp eller födelsemojjigrej... Stjärnorna är så kallade "Special Event" typ att man kan vara med på ett omslag till en tidning m.m. Lägg gärna upp fler Screens grabbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 har klarat nfsu 2 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 har klarat nfsu 2 nu Lägg upp bild på din bil! så vi får se hur grym man kan bygga den om man har klarat ut det! + at det blir lite bevis för om du verkligen har klarat ut det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) Precis som jag sade... Håller med dig, dude... Inte en chans i helvete att man skall göra så med en Mustang... Det är som att sätta en sån där liten, ful brandgul EPA-traktor-boll på en F50s antenn... Det gör ont i hjärtat och själen... EB dom ända mustangerna som är värt att behålla som dom är orginalen, och ja orkar inte modda upp fler bilar för att kunna få vara me på omslag (jag vill köra mustang).. typ orka tjäna 120 000 igen att lägga ner på en bil.. iofs har ja börjat me en Lancer (skyline? fjöll av).. men satan va dyrt att blir när man kommer upp i Extreme package.. Redigerad 15 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Lägg upp bild på din bil! så vi får se hur grym man kan bygga den om man har klarat ut det! + at det blir lite bevis för om du verkligen har klarat ut det. som du ser så har jag inga ringar på min karta men jag har inte moddat min bil till max Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 som du ser så har jag inga ringar på min karta men jag har inte moddat min bil till max LÄgg upp en bild på din bil ändå vi vill se den iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) Skyline Mustang Celica Redigerad 15 november, 2004 av Pavi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Kan ingen posta en bild på när man kommer med på ett tidningsomslag? Vill gärna veta om det ser bättre ut än i föregångaren, som bara tycktes innehålla din bil och en brud... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Man kan ta ett eget foto, typ att man öppnar dörrarna, huven och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 är moddade jag en till max, skyline Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag har en fråga till, kan man skriva egen text på sin bil? Typ som en vinyl eller dekal där man skriver in den text man vill ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Kalan : tack mina 3 älsklingar: Den i mitten var skitsnygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Den i mitten var skitsnygg! Jag skulle inte tacka nej till någon av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Den i mitten var skitsnygg! Om någon nu undrar över min åsikt så tyckte jag nästan att den Supran var lite för enkel för min smak. Även om bilar inte ska vara totalt överstylade... Tyckte Nissan var vackare faktiskt Men alla 3 var mycket fina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 blev tvungen att byta bil för min gamla var inte konkurrenskraftig längre.. gick inte att vinna drags med den så jag la 50.000 på en Mazda RX-7... ångrar mig inte för nu går det att vinna igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 blev tvungen att byta bil för min gamla var inte konkurrenskraftig längre.. gick inte att vinna drags med den så jag la 50.000 på en Mazda RX-7... ångrar mig inte för nu går det att vinna igen Jävlar metanolic, Den va fin som satan.. Ska få spela spelet på torsdag, Är det nån som rekomenderar att köpa det på torsdag till ps2? eller datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Skyline Mustang Celica Mustangen i mitten slår allt! Fan va fin du har gjort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Själv kör jag med en A3'a Screen kommer . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Mustangen i mitten slår allt! Fan va fin du har gjort den Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts