Invictus Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Vet någon hur man ska göra för att få vägen snyggare? Kolla på bilden, pixlarna på vägen är ju typ lika stora som bilen... Vet någon vilken mätare man ska ändra på för att de ska bli iaf lika bra som i 1:an? Jag tror att du måste starta om spelet efter att du ändrat grafik inställningarna för att de ska bli nån skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Min Celica.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Snart kommer jag med min ägda bil jag editerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 min murre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) min mustang GT prestanda: 0-60: 2,45 sek 0-100: 7.45 sek toppfart: 362,1 km/h Redigerad 14 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag ställer frågorna igen då: Kan man importera egna vinyler till spelet? Och kan bilarna ta skada och bli buckliga vid krockar/crashar? Det borde väll inte vara så värst svårt att svara på om man har spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 min mustang GT Asså fan va du har förstört den, skullev varit mycket snyggare helt.."naturell" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) Asså fan va du har förstört den, skullev varit mycket snyggare helt.."naturell" jo ja vet, men ja orkar inte lägga ner stålar på att modda upp en annan bil för att hamna på omslag edit: kalan ja tror inte man kan göra det. Redigerad 14 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Har problem.. det finns ju gömda 5 affärer i "City Core" men jag har bara hittat 4!... de affärer jag har hittat är: 1 Body Shop 1 Car Lot 1 Car Specialties Shop 1 Graphics Shop 2 Performance Shop's .. vad, och var är den sista affären? har kommit till 29%... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Asså fan va du har förstört den, skullev varit mycket snyggare helt.."naturell" Precis som jag sade... Håller med dig, dude... Inte en chans i helvete att man skall göra så med en Mustang... Det är som att sätta en sån där liten, ful brandgul EPA-traktor-boll på en F50s antenn... Det gör ont i hjärtat och själen... EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) min celica med 10 stjärnor i utseende Redigerad 14 november, 2004 av Pavi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag ska lägga in en bild på min bil så fort jag kommer in till stan där min farmor bor för att det är på hennes dator som jag har spelet på! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 min celica med 10 stjärnor i utseende Snygg front.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) en bugg! inte den första buggen jag har upptäckt men den allvarligaste hittills iaf.. på något vis hamnade jag utanför banan under ett U.R.L-race... kör emot en osynlig vägg på bilden... där syns även min grafikbugg.. om man spelar några timmar (6-8 timmar) med blinkande polygoner så får bilarna en vit/grå hinna över sig sen... men det slutar blinka iaf.. Redigerad 14 november, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Snygg front.. tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Gjorde nått korkat nyss, fixade en Mitsubishi 3000GT. Trimmade upp den för 30.000, sen kom jag fram till att den sög hårt, kändes tung o slö. Det var dom 30.000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 sånt behövde man inte riskera i 1'an... jag vågar inte byta bil förrän jag får en som jag är säker på... hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Det går iofs att göra på ett annat sätt, skippa att spara förrän man vet om man vill ha den, skulle ha gjort de men jag va säker på att 3000GT skulle äga Corollan men inte fan gjord den de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) byta bil gör man ju inte... man får ju en ny bil av sin sponsor... men man har ju fortfarande kvar den gamla... välj en ny bil men forsätt köra med din gamla, och trimma den nya lite efter hand du får pengar, skitbra Redigerad 14 november, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jo fan, självklart har man kvar den gamla men inge skojj när man kastat bort 30.000 på en bil man typ inte kommer använda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts