T-ReeX Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Skicka Flera bilder dahh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 .hur fan unlockar man widebodykit? har ju 100% completion och 100% parts unlocked.. men det är ändå ett hänglås på widebodykit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 .hur fan unlockar man widebodykit? har ju 100% completion och 100% parts unlocked.. men det är ändå ett hänglås på widebodykit.. Du måste köra Outrun-race, tror det är när man har kört 11 st på stage 5 som man får det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 .hoppz.. körde en del sådana förut i hopp om att något skulle hända.. får väl fortsätta då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Köpte spelet idag... så började jag karriär... då börjar man ju typ.. o kan kö runt som man vill o utmana en del folk me sånna där outrune-race eller va de heter... men hur kommer ja vidare? fattar inte riktigt va ja ska göra där kan nån va snäll o berätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 NFS:U2 suger! Vem fan vill ha sånt skit på sin bil fucking widebody kits och andra skit, skit fult! Jävla "rice" skit, varför kunde inte ea games hålla sig kvar till hot pursuit och de andra nfs spelen? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Nån som vet om de finns nån patch/mod/sak till nfsu2 så man kan ha fler bilar stylade på sitt "lager" i Quick Race. Går bara att ha 19 (?) som max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 .jag vill se hur fucking widebody ser ut.. har ju allt annat så.. står överallt i spelet "100% complete.. blablabla.. all parts unlocked hit o dit..".... men inte fan är widebodyskiten unlocked... grrr har för övrigt kört outruns som fan utan att det händer något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 .jag vill se hur fucking widebody ser ut.. har ju allt annat så.. står överallt i spelet "100% complete.. blablabla.. all parts unlocked hit o dit..".... men inte fan är widebodyskiten unlocked... grrr har för övrigt kört outruns som fan utan att det händer något.. Har du hittat alla shops/butiker o grejjer? de kan isf va problemet, metalliclackerna var låsta för mig även fast jag klarat 100% men det var en graphics shop jag inte hade hittat, efter att jag fann den låstes metalliclacken upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 (redigerad) Har du hittat alla shops/butiker o grejjer? de kan isf va problemet, metalliclackerna var låsta för mig även fast jag klarat 100% men det var en graphics shop jag inte hade hittat, efter att jag fann den låstes metalliclacken upp. .jepp, har hittat allt sånt.. det enda som saknas är 2st magazines.. har bara vunnit 18 av 20... fast det går ju inte att göra något åt nu.. antar jag.. Redigerad 14 februari, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 .jag vill se hur fucking widebody ser ut.. har ju allt annat så.. står överallt i spelet "100% complete.. blablabla.. all parts unlocked hit o dit..".... men inte fan är widebodyskiten unlocked... grrr har för övrigt kört outruns som fan utan att det händer något.. Har du kört loppet mot ledaren i det där streetrace-gänget? I så fall är det nog kört att få widebody... Har själv kört en gång extra bara för det, men, misströsta ej för att många av de widebody-kiten är jävligt fula! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 .hmm... det har jag förmodligen då det inte finns något att göra utom att köra outruns.. konstigt att man inte får alla saker efter man har klarat hela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Ladda bara ner en save game med all skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Var ligger save filerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Var ligger save filerna Savefilerna ligger i: HÅRDDISK:\Documents and Settings\ANVÄNDARE\Lokala inställningar\Application Data\NFS Underground 2 Om du menar var dom finns på datorn alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Sorry för dubbelpost, men jag vill inte att tråden ska dö! Här är en bild jag tog när jag var ute och lattjade med Supran, den stegrade så högt att det slog i bak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Hallå.. mitt nfsu2 e kefft har 1 worldrace kvar å 1 url kvar. men det finns inte ett piss på kartan. har hittat alla shops å har en 10 påängar bíl, har åxå fått alla dvdcovers å magazines. alla delar unlockade.. nån som vet hur fan ja fixar de? har liksom bara klarat 63 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Hallå.. mitt nfsu2 e kefft har 1 worldrace kvar å 1 url kvar. men det finns inte ett piss på kartan. har hittat alla shops å har en 10 påängar bíl, har åxå fått alla dvdcovers å magazines. alla delar unlockade.. nån som vet hur fan ja fixar de? har liksom bara klarat 63 % Var länge sedan jag spelade spelet nu har tagit bort det, men om man går in i menyn så finns det väll race där någonstans om jag inte minns helt fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Drar upp den här tråden. Vilken är era favorit bilar eller bil. min är ialle fal Mustang gt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 .skylinen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts