BigBear Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) Underground 2 är verkligen mycket snyggare än ettan.. dock kunde tjejerna(som startar racen) varit lite snyggare. Ska se hur många procent jag har, editerar sen Var glad att du har brudar i spelet alls Mitt grafikkort klarar typ inte personer i skiten, det var samma i ettan. Kan dock konstigt nog köra på höga grafikinställningar. xPisc: finns typ 345 olika Corolla-modeller, de é fult Redigerad 13 november, 2004 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Börja ida har kanske kört 5 race. FYFAN Ford mustang Ni vet att man kan göra så bilen hoppar Hydralicus eller nått sont heter det men när man har köpt det så funkar det inte det står att det e knapp J o K tror ja men det funkar inte kan någon hjälpa :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Sverige, Sverige, Fosterland. jag har fått upp den i 310 på motorvägen, det är mitt personliga, om man bortser från dragrace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) Jag har 2 frågor angående spelet. Kan man importera egna vinyler till spelet? Och kan bilarna ta skada och bli buckliga vid krockar/crashar? EDIT: Fortsätt gärna att posta screens, alla! Gärna från någon ny "feature" som inte fanns i ettan! Redigerad 14 november, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 vad är det för systemkrav? funkar det på en p4 1.7 gzh med gforce 2 ti nåt 64mb, 256 mb ddrram win xp pro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 vad är det för systemkrav? funkar det på en p4 1.7 gzh med gforce 2 ti nåt 64mb, 256 mb ddrram win xp pro? förmodligen... jag har amd athlon xp1600+ (1533mhz), geforce4 mx 420 64mb, 256mb ram.... och det går att spela med 800x600 och låg detaljrikedom.... ser absolut inte snyggt ut men det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 vad är det för systemkrav? funkar det på en p4 1.7 gzh med gforce 2 ti nåt 64mb, 256 mb ddrram win xp pro? Har ganska exakt likadan dator som dig, fast gf2 mx400 64mb och 512 sdram. Så du kan troligen köra på ganska höga inställningar om du har tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Ni vet att man kan göra så bilen hoppar Hydralicus eller nått sont heter det men när man har köpt det så funkar det inte det står att det e knapp J o K tror ja men det funkar inte kan någon hjälpa :"> håll inne en av knapparna och tryck framåt, bakåt eller åt någon sida.... med den ena knappen hoppar bilen, med den andra kan man höja/sänka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 usch va osmakligt folk stylar sina bilar... nästan alla bilar som är uppvisade här är ju överstylade, men men, bara man själv gillar det. min: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) nu har man spelat i ca. 15 timmar varav 12 av dom i sträck.. har klarat 30%... bilen: Redigerad 14 november, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Vet någon hur man ska göra för att få vägen snyggare? Kolla på bilden, pixlarna på vägen är ju typ lika stora som bilen... Vet någon vilken mätare man ska ändra på för att de ska bli iaf lika bra som i 1:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 men dom där procenten som står är bara hur mycketr man har klarat i det området som man är i t.ex City Center Completion status 79 % o.s.v. Om man åker till ett annat området t.ex Beacon Hill så kanske det står Completion status 46%. Fattar ni? Testa själv att kolla på ett område och sen på ett annat område. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Hade spelet på min lite sämre dator, går absolut inte att lira på lägre grafik då spelet blir helt jättefult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Vet någon hur man får fram tjejerna på min står de 3,2,1 KÖR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Vet någon hur man får fram tjejerna på min står de 3,2,1 KÖR! Sätt på 'Crowds' i grafikinställningarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Finns spelet i butikerna nu? Har inte hängt med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Det kommer väl inte ut förren den 18 denna månaden =? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Sätt på 'Crowds' i grafikinställningarna.. Varför ska jag "sätta" på den? Nä men tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 usch va osmakligt folk stylar sina bilar... nästan alla bilar som är uppvisade här är ju överstylade, men men, bara man själv gillar det. min: elegant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 men dom där procenten som står är bara hur mycketr man har klarat i det området som man är i t.ex City Center Completion status 79 % o.s.v. Om man åker till ett annat området t.ex Beacon Hill så kanske det står Completion status 46%. Fattar ni? Testa själv att kolla på ett område och sen på ett annat område. inte om man kollar på "Game Completion Status" vettu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts