HemuleN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Hmm eftersom jag har den Ameriakanska versionen av spelet så undrar jag om de finns någon stans där man kan ladda ner så man får peugeote 106 och Opel corsa, i Usa versionen är det en NSX och en annan bil i stället. vet ej om detta är warez men jag tror inte det eftersom det bara är bilarna det handlar om... plz om nån vet nått Edit Eller alldra helst så man kan ha båda för jag vill gärna ha in Civic Redigerad 8 januari, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Är det värt pengarna att köpa denna http://www.webhallen.com/prod.php?id=35264 Du kommer ju inte behöva den men det kanske kan va kul läsning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Fan.... skulle starta ett nytt spel å trodde att saven kunde skilja mellan stor å liten bokstav men det gjorde den inte så jag ligger kanske på max 1% nu........fan va drygt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Fan.... skulle starta ett nytt spel å trodde att saven kunde skilja mellan stor å liten bokstav men det gjorde den inte så jag ligger kanske på max 1% nu........fan va drygt VVVa?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Vissa spel skiljer på stora och små bokstäver i användar namnen å jag trodde att även n4su2 gjorde det men det visade sig att det inte gjorde det.....så nu måste man börja om från början... Bättre???! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Vissa spel skiljer på stora och små bokstäver i användar namnen å jag trodde att även n4su2 gjorde det men det visade sig att det inte gjorde det.....så nu måste man börja om från början... Bättre???! Jaha okej men jag fattade intw jag menade inte att låta sur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Min vackra Mustang... Edit: Bytade hood för att man skulle se motorn bättre... Redigerad 9 januari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Min vackra Mustang... Edit: Bytade hood för att man skulle se motorn bättre... Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag har en modd som gör att man får Honda Civic i Europa versionen och Peuget 106 och Opel Corsa i Americanska versionen. Men de är en sparad fil så ni måste forsätta på den som har gjort moddens save! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag har en modd som gör att man får Honda Civic i Europa versionen och Peuget 106 och Opel Corsa i Americanska versionen. Men de är en sparad fil så ni måste forsätta på den som har gjort moddens save! Civic finns väll inte i NFSU2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Civic finns väll inte i NFSU2? Jo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag har en modd som gör att man får Honda Civic i Europa versionen och Peuget 106 och Opel Corsa i Americanska versionen. Men de är en sparad fil så ni måste forsätta på den som har gjort moddens save! Skulle du kunna skicka den? adda mig på MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jo... Inte på PS2 vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Inte på PS2 vad jag vet. Inte? skummt jag fick börja med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Skulle du kunna skicka den? adda mig på MSN. Du kan få en länk till den nu och här vänta bara...... EDIT eu_usa_mod.zip 50 MB Redigerad 10 januari, 2005 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 men det är inte om man har det på PC eller PS2 som har nån betydelse utan om man har den Nordamrekianskaversionen eller den Sydamerikanska/Europeiskaversionen det är så att man har Opel corsa istället för Civic i den Sydamerikanska/Europeiskaversionen Qouta sej själv + att istället för 106:an har man acura RSX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Du kan få en länk till den nu och här vänta bara...... EDIT eu_usa_mod.zip 50 MB Tackar tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Tackar tackar Varsegod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Va?? De var ju jag som skickade länken så varför skriver du varsegod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 12 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Va?? De var ju jag som skickade länken så varför skriver du varsegod? Jag var lite....... jag veet inte varför kände för ett....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts