Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Har du spinners på ? Nej, för om jag skulle montera spinners så skulle stjärnorna sjunka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Har du momo , gianelle fälgar kolfiber speglar andra sortens Edit: Prova allt och se efter Redigerad 4 januari, 2005 av pip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag har ett par fälgar jag fick välja gratis, riktigt jäkla snygga! När jag kollade igenom alla fälgar så fanns det ingen som gav högre stjärnor än de jag har nu. Allt som jag testar blir det lägre stjärnor med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Prova kolfiber saker jag e nu på 50% å har 3dje sortens på all trimmning (:!!! Redigerad 4 januari, 2005 av pip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Prova kolfiber saker jag e nu på 50% å har 3dje sortens på all trimmning (:!!! Har testat det nu, men det sjönk bara lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Har du lagt spinners på de nya fälgarna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Har du lagt spinners på de nya fälgarna ? Nej det har jag inte, ska testa göra det. Men jag upptäckte att jag tex bara har 4 st plåtverkstäder.. skulle du kunna ta en screen av din karta i spelet, så jag ser vad jag missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag får inga bra bilder med min webkamera men jag hitta en bra karta på en tysk sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag får inga bra bilder med min webkamera men jag hitta en bra karta på en tysk sida Tack, är det en komplett karta? Nu till en annan sak.. jag är på 48% nu, och Rachel vill ha tillbaka bilen.. hon säger att jag ska bege mig till Bilmarknaden men där händer inget.. varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Nu till en annan sak.. jag är på 48% nu, och Rachel vill ha tillbaka bilen.. hon säger att jag ska bege mig till Bilmarknaden men där händer inget.. varför? varför det inte händer nåt för att du måste ha en egen bil du kan INTE använda Rachels bil genom hela spelet Redigerad 4 januari, 2005 av pip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 varför det inte händer nåt för att du måste ha en egen bil du kan INTE använda Rachels bil genom hela spelet Jag använder ju en toyota celica som jag köpt.. men det hände inge mer me det där med rachels bil.. är på 61 % nu och har inte fått en enda ny bil sen jag var på 40 %, har heller inte låst upp sista delen än.. börjar bli lite mysko.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Nån som vet var man kan se hur långt man kommit? Hittar inte de nånstans På data då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Om du har ps2 tryck neråt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag har klarat spelet inte svårt alls dock suger toyota celica på "drag" pga fram hjuls driften.. blev riktit irriterad där ett tag.. Det enda som jag finner dåligt med det här spelet är att man inte kan kolla kontrollerna eller stälal in dom själv... visserligen är kontrollerna bra och man lär sig efter ett tag men i början kunde jag inte vinna ett race... och även det att när man klarar spelet har man inte 100% om man inte letat på alla små gömda race.. men om man sen kör dom i menyerna så får man inga pengar för dom heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Är det värt pengarna att köpa denna http://www.webhallen.com/prod.php?id=35264 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Är det värt pengarna att köpa denna http://www.webhallen.com/prod.php?id=35264 Nja tror faktiskt inte det. Spelet är liksom för litet för att man ska behöva ha en guide tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Ingen som vet var man tittar hur lång man kommit på datan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Ingen som vet var man tittar hur lång man kommit på datan? Tryck på T eller F4 inne i staden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Nja tror faktiskt inte det. Spelet är liksom för litet för att man ska behöva ha en guide tycker jag. OK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Tryck på T eller F4 inne i staden Ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts