Azore Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Har du hittat alla garage än då? förresten har du köpt nån stor bil än? typ H2? du måste köra lite Race med dom "stora" Bilarna me.. Tror jag hittat alla garage, hur många garage ska de finns för samtliga affärer? Nej ingen stor bil, hur kan det påverka att jag kör med en större bil på tävlingarna? Har jag inte behövt göra förut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Tror jag hittat alla garage, hur många garage ska de finns för samtliga affärer? Nej ingen stor bil, hur kan det påverka att jag kör med en större bil på tävlingarna? Har jag inte behövt göra förut.. Det finns speciella race för SUVARNA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Det finns speciella race för SUVARNA Jaså.. inget jag visste om. Vart finns de då? Hur hittar man de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 NFSU2 äger klart ettan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag provade det hos en kompis och ja tycket att det var det .............. sämsta bilspel ja någonsin testat , 1:an är så j*vla mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag provade det hos en kompis och ja tycket att det var det .............. sämsta bilspel ja någonsin testat , 1:an är så j*vla mycket bättre Precis min åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Skulle de vara svårt att slå?? LOL LOL LOL LOL LOL jag har 383 som högsta på ett URL Och det skulle sitta fint me en bild BEVIS så tror jag dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Och det skulle sitta fint me en bild BEVIS så tror jag dig Om det inte vore för att jag har det på ps2 och att det blir lite svårt att stå och ta en bild med digicameran samtidigt som man kör men ska försöka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Min toyota celica (dålig bild på grund av webkamera) har klarat 47% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Min toyota celica (dålig bild på grund av webkamera) har klarat 47% (:!!! Då har du klarat exakt lika långt som jag. Men jag sitter fast.. finns inga race. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Hittade det här när jag var ute å körde lite....kan det va så att rockstar har nåt me n4su2 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Då har du klarat exakt lika långt som jag. Men jag sitter fast.. finns inga race. Då ska du styla bilen mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Då ska du styla bilen mer. Lite svårt när det inte finns mer styling att få tag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Har du hittat alla plåtverkstäder å inredning och styling shopar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Tror det iallafall, hur många ska det vara av alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 City core 5. Beacon hill 4. Jackson heights 2. Coal harbor east 4. Coal harbor west 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Men hur många butiker ska det finnas av varje grej, tex hur många plåtverkstäder och hur många inredningsshoppar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag har 49% nu (:!!! då har jag 5 gröna (plåt) 4 röda (färg) 5 mörkblåa (tuning) 4 gula (style å inred) 3 ljusbåa (bilmark) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Okej, för jag har nog minst 3 plåt tex, men det är iallafall exakt samma styling i alla.. varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Har du spinners på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts