Azore Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag har klarat 25% nu.. men det finns inga race.. men telefonen ringer stup i kvarten och han säger att det är race där och där.. men jag hittar aldrig något av de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Hur ser man vilka Outrun Race man har kört? Dom försvinner inte ifrån kartan Dom finns väl där hela tiden om man ligger illa till med pengarna! Dom skall allstå inte försvinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Dom finns väl där hela tiden om man ligger illa till med pengarna! Dom skall allstå inte försvinna dom finns när du har klarat ut spelet också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Dom finns väl där hela tiden om man ligger illa till med pengarna! Dom skall allstå inte försvinna Räcker 140000 spänn??? Men hur ser man vilka man har kört då??? Redigerad 31 december, 2004 av Playstationman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Räcker 140000 spänn??? Men hur ser man vilka man har kört då??? vadå räcker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 han skrev om man har ont om pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Det här är min grymma TT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Är på 47 % nu.. Det finns inga race på kartan och jag har 5,76 i stylingsstjärnor.. har vart runt och försökt styla bilen mer men det är samma prylar på tex alla plåtställen.. hur ska ja komma vidare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Det här är min grymma TT Åh gud, Audi TT är så jävla ful! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 (redigerad) Åh gud, Audi TT är så jävla ful! vad är det för fel på dom da? edit hittade en gammal bild på min första hummer Redigerad 1 januari, 2005 av FylleSpray Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 vad är det för fel på dom da? Utseendemessigt... Så fula... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Är på 47 % nu.. Det finns inga race på kartan och jag har 5,76 i stylingsstjärnor.. har vart runt och försökt styla bilen mer men det är samma prylar på tex alla plåtställen.. hur ska ja komma vidare? Har du hittat alla garage än då? förresten har du köpt nån stor bil än? typ H2? du måste köra lite Race med dom "stora" Bilarna me.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Har du hittat alla garage än då? förresten har du köpt nån stor bil än? typ H2? du måste köra lite Race med dom "stora" Bilarna me.. Stor bokstav i början nepp.. behövde inte jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Slå detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 vad är det för fel på dom da? edit hittade en gammal bild på min första hummer Den var fanimej snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Vet nån om man kan modda NFSU 2? skulle vara coolt med nån ny bil, eller sitta-inuti-bilen mod (inte det fula läget på motorhuven) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Slå detta Skulle de vara svårt att slå?? LOL LOL LOL LOL LOL jag har 383 som högsta på ett URL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Min fina hummer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Stor bokstav i början nepp.. behövde inte jag.. Försöker du missbruka systemet till det faller sönder eller varför skrev du inte Nepp.. behövde inte jag.. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 HAHHAHAHA har sett screen på en snubbe som kört över 500 km/h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts