Playstationman Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Är det någon som kan svara på mina frågor? Eller min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 En fråga bara! Vad är "lustgasrening" eller "nitrous purge"? det är så att man spritar ut lustgas från nåt eller flera ställen på bilen och längre in i spelet så kan du ha det i olika färger och om du trycker på fyrkant på ps2 när du ska köpa Lustgasrening så ser du hur det ser ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 det är så att man spritar ut lustgas från nåt eller flera ställen på bilen och längre in i spelet så kan du ha det i olika färger och om du trycker på fyrkant på ps2 när du ska köpa Lustgasrening så ser du hur det ser ut! Tack för svaret! Jag ska genast kolla på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Ja! På PS2 kan man inte välja Civic som förstabil! Men jag tror men är inte helt säker att man kan det på PC!?! Jag har en Peugeot 106, Hummer H2, Hyundai Coupe och Audi TT... Jag har massa race på kartan att klara av Du undrade även varför det inte finns några race! Det är antagligen för att du måste bygga en bil med ett visst antal stjärnor! Dom ringer och säger sånt ibland och det är lätt att inte lägga märke till det Ja vet att man inte kan ha den som första bil!!! ja ha klara 47% om du inte såg de, jag undrade NÄR den blir tillänglig , å du förresten så finns det en Yokohama dekal om du bara kollar Ja vet också att man ska styla bilen så man får viss många stjärnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jag hittade Yokohama dekalen Det känns som jag inte svarat på din fråga!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Har spelat det 1 gång, ingen körkänsla över huvudtaget enligt mig. EDIT: Det är fan bättre körkänsla på Thug1. Redigerad 28 december, 2004 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Jag hade Honda Civic som första bil och jag har inte bytt den än! Jag har klarat 100%. Redigerad 28 december, 2004 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 En dålig grej är att köper man en ny bil så är den kass! Då måste man lägga ner ett antal tusen på att få den å gå bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Har spelat det 1 gång, ingen körkänsla över huvudtaget enligt mig. EDIT: Det är fan bättre körkänsla på Thug1. Vad har Tony Hawk med saken att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Helvetes jävlar!!! Jag vet inte hur man kommer vidare nu... Jag är på 44% och inga race finns framme och inga stjärnor!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag har samma problem, körde alla världskarte race med. Förut ringde Rachel och sa att hon ville ha tillbaka sin bil och att jag skulle åka till en bilverkstad. Fast när jag åker dig så händer inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Helvetes jävlar!!! Jag vet inte hur man kommer vidare nu... Jag är på 44% och inga race finns framme och inga stjärnor!! Förmodligen ska du styla bilen så den får fler stjärnor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Förmodligen ska du styla bilen så den får fler stjärnor jag hade samma problem jag också kjag fick överstyla min bnil totalt till 6.00 sthärnor och då fick jag fler race det var också vid 44% för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Okej då vet jag Jag har en Mustang med 5 stjärnor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Okej då vet jag Jag har en Mustang med 5 stjärnor då är det "bara" att börja styla sönder vetu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jepp jag vet... Frågan är bara om det kommer att gå att få 6 stjärnor! Jag vet inte om jag har så "fina" delar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Hitta nya shop så får du nya saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag ha hittat alla affärerna! Men jag får gå igenom alla butiker och ta det som ger mest stjärnor... Hur får man pengar om man inte har några race på kartan? Outrun race ger ju bara 250$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Japp, fixade det igår, nu jävlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Hur ser man vilka Outrun Race man har kört? Dom försvinner inte ifrån kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts