Green_Goblin Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Hela spelet är skit lätt om man kör på Easy. Liksom motståndaren väntar på dig innan de kör in i mål. Det går inte att förlora! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag fixade till det, jag gick till huvudmenyn och gick in på alternativ och sedan på spel. Där bytte jag från lätt till medel och då ändrades det i min karriär! Så nu är det medel och är dubbelt så kul! När kan jag köpa nya bilar? Jag kan fortfarande köpa dom första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) ja fixa mit problem oxå. ja laddade ner en money trainer och stylade bilen så att ja kom vidare Tidsam:Fortsätt att spela så får du flera bilar Redigerad 25 december, 2004 av Conzue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Tidsam:Fortsätt att spela så får du flera bilar Okej, får man alla nya bilar på en gång eller kommer dom en och en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Ännu en tävling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag har klarat ca 15% nu Har en Peugoet 106, Hummer H2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Asså vet någon var sparningsfilerna lägger sig?? Jag behöver installera om datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 SNÄLLA VET INGEN VAR DE LÄGGER SIG??(asså sparfilerna ) :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 C:\Documents and Settings\[DITT NAMN]\Lokala inställningar\Application Data\NFS Underground 2 typ där... byt upp [DITT NAMN] till eeh... ditt namn.. alltså inloggnings namnet typ :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 ÄDIT: på pricken så står det så här: Så här hoppar du: 1. Dubbeltryck och håll ned handbromsen (R1). 2. Rör väsnter analog spak åt det hållet som du vill hoppa och håll den där 3. Släpp upp handbromsen och fortsätt att hålla ned vänster analog spak åt sidan så fortsätter hoppandet. 4. Dubbeltryck och håll nere handbromsen (R1) för att koppla ur hydrauliken. Edit : råkade tryck på Qoute istället för ädit funkar det før dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 jag kan inte outruna andra bilar för det finns inga kvar (förutom dom som är vanliga person bilar) Vad är outrun? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Vad är outrun? när man kör bakom någon annan streetracer i explorer mode... man trycker på nån knapp sen ska man köra ifrån den andre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 När får man mustangen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 När får man mustangen Det beror väl på vilken sponsor man väljer, min kompis fick sin Mustang ungefär vid 40-45% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 OK då vet jag Har du märkt det är nästan bara du och jag som skriver...i am scared Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 När får man mustangen men det är ju roligare om man får den sommen överaskning! jag har klarat ut spelet och vet när man får denn men säger inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 OK då vet jag Har du märkt det är nästan bara du och jag som skriver...i am scared Lal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 (redigerad) Nu har jag fåtttt min mustang jag blir glad EDIT:nu upptäckte jag att den sög :'( Redigerad 26 december, 2004 av emil_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 (redigerad) Nu har jag fåtttt min mustang jag blir glad EDIT:nu upptäckte jag att den sög :'( Church Lady Well isn't that special! Redigerad 26 december, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Nu har jag fåtttt min mustang jag blir glad EDIT:nu upptäckte jag att den sög :'( haha, det var roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts