Meller Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 ok, men hur mycket går en ATI Radeon 9800 pro på? Runt 2000 kr. Köp 128 mb, inte 256 mb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) ok, men hur mycket går en ATI Radeon 9800 pro på? Såg på datorbutiken sist att det kostade 1800:- Redigerad 20 december, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Såg på datorbutiken sist att det kostade 1800:- Ha! Jag fick mitt gratis. ...eller ja, morsan betalade. Men det är ju typ samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag har redan 128 mb men den går inte att höja lvl of detail, det laggar som bara den då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag har redan 128 mb men den går inte att höja lvl of detail, det laggar som bara den då. Men kära nån, 128mb eller 256mb spelar ingen roll (förutom på på dem allra nyaste korten som 6800GT) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Men kära nån, 128mb eller 256mb spelar ingen roll (förutom på på dem allra nyaste korten som 6800GT) Nej, jag försökte förklara för grabben att om han skulle köpa 9800 pro så ska han köpa 128 mb och inte 256 mb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Tilltopps! Kan man lägga till egna mp3 låtar till spelet NFSU2 och höra den egna musiken istället för den som finns i spelet? Vart lägger man då dessa låtar? Skulle vara underbart att ligga över 200kmh till en vaggvisa eller något mer tempofyllt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Tilltopps! Kan man lägga till egna mp3 låtar till spelet NFSU2 och höra den egna musiken istället för den som finns i spelet? Vart lägger man då dessa låtar? Skulle vara underbart att ligga över 200kmh till en vaggvisa eller något mer tempofyllt. Eeeh....sänk musiknivån till noll i inställningar, starta winamp, eller vad du nu vill ha. Tryck på play. Starta spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) hälp mio! det finns inga mer race på kartan och jag kan inte outruna andra bilar för det finns inga kvar (förutom dom som är vanliga person bilar) va ska ja göra?? senaste bilen ja fick va acura rsx!!! ingen som vet?? Redigerad 23 december, 2004 av Conzue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Testa att ta en sväng på stan och se om du hittar fler race. jag har inte kommit så långt men när jag varit på väg till race så har jag sett såna som inte finns på kartan. Tänkte ta de senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag kommer antagligen att få mitt exemplar av NFSU 2 imån, på julafton! Jag har testat det och är bland de roligaste racingspelen som finns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Ja visst är det kul, Men det roligaste är nog att man kan göra fina bilar så som man själv vill ha dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Svinkul, men man ska bygga som man själv tycker är snyggt inte bygga efter den där mätaren hur mycket respekt eller vad det nu är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Nej det är riktigt, så har jag gjort, byggt efter det jag gillar, hoppas det inte påverkar spelet bara, än så länge har jag inte märkt något, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Nä jag tror inte det påverkar någonting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 vid något tillfälle i spelet måste man sabba bilen för att få 6 stjärnor för att komma vidare :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 24 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 vid något tillfälle i spelet måste man sabba bilen för att få 6 stjärnor för att komma vidare :'( ja så var det för mig ockås jag fick trycka på så många vinyler och dekaler jag kunde för att jag skullefå fler race Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag märkte att det var två andra bilar med i PS2 versionen! När man ska få sin första bil i karriären så fanns det en Peugeot 106 och en Opel Corsa. Dessa två kunde jag dock inte välja mellan på PC Versionen! Men dom andra bilarna var samma! Jag undrar om det kommer någon mer "extrabil" senare i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Tjenare Innan jag började på min första karriär så valde jag svårighetsgraden lätt! Nu när jag kör så vinner jag allting och ingen utmaning alls. Så jag undrar om det är bättre att jag kör om på svårighetsgrad medel? Jag har kommit 6% så det spelar inte så stor roll. Sen undrar jag om det blir skitsvårt senare i spelet också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag har precis som du valt nivå lätt, anledningen till det är för att jag tycker det är roligare att fixa snygga bilar och även köra dem, Och visst vinner man alla racen lätt. Nu har jag ca 33% och det är fortfarande lätt men jag har lite svårigheter med vissa typer av race bla, drag, och de slingriga banorna. så jag tror nog det blir svårare i och med att du uppgraderar din bil till snabbare då blir det ju lättare att träffa väggen *L* i svåra kurvor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts