Jump to content

NFSU 2 snackas här!

Plutonium_Man_91
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 615
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hejsan.

Här kommer lite fler frågor jag undrar över.

Det pratas mycket om att man skall lämna tillbaka bilen till någon tjej.

är det något som kommer senare i spelet?

Sen har vi det här med styling vad jag sett kan man ju styla en hel del men tar det lång tid innan man låst upp allt vad motorer och styling heter.

Sen har vi det här med att köra in sin bil efter man bytt motor och andra delar. Har det någon större betydelse, jag vet att man kan anpassa sin bil efter tävlings typ där men när jag kör in där är det bara att gasa fullt då eller, hur fungerar det?

Annars tycker jag det är ett skönt spel som är svårt att slita sig från.

Finns det något sätt man kan ta bilder på de bilar man har, ex garaget och där man kan snurra bilarna i olika vinklar eller är det "prtsc" som gäller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hur hopppar man på PS2? jag kan inte aftta har testat alla knappar och jag har nivå 3 den bästa + att jag har klarat ut det! B)

det står på sida 7 i manualen. Men jag fick ingen manual B) så kan du säga hur man gjorde?

EDIT: jag frågade en kille på internet och sa:"drive in 5 gear and slap the e-brake two times then hold and push the left analog in the direction you want the car to jump..let go of the e-brake and keep holding the analog...but you have to drive slow not over 45km/h. To stop jumping you just tap on the e-brake twive and hold..then let go and you are back to normal"

Redigerad av david_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det står på sida 7 i manualen. Men jag fick ingen manual B) så kan du säga hur man gjorde?

EDIT: jag frågade en kille på internet och sa:"drive in 5 gear and slap the e-brake two times then hold and push the left analog in the direction you want the car to jump..let go of the e-brake and keep holding the analog...but you have to drive slow not over 45km/h. To stop jumping you just tap on the e-brake twive and hold..then let go and you are back to normal"

ska kolla jag editar om 5 min.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ska kolla jag editar om 5 min.

ÄDIT: på pricken så står det så här:

Så här hoppar du:

1. Dubbeltryck och håll ned handbromsen (R1).

2. Rör väsnter analog spak åt det hållet som du vill hoppa och håll den där

3. Släpp upp handbromsen och fortsätt att hålla ned vänster analog spak åt sidan så fortsätter hoppandet.

4. Dubbeltryck och håll nere handbromsen (R1) för att koppla ur hydrauliken.

Edit : råkade tryck på Qoute istället för ädit

Redigerad av Plutonium_Man_91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ska man ladda ner nån drivrutin eller ha en speciell inställning för att kunna ha high lvl of detail.

Har Gefore FX 5200

drivrutin ska du ändå ha B) www.nvidia.com och ladda ner 61.77, senare versioner är buggade B)

Stäng av "overbright textures" för att få lite extra performance, då jag vet att det var det ända som stal ca. 10fps från mitt grafikkort. Körde annars med allt på/fullt med mitt geforce 3.

Redigerad av Pain To ThE MaX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor