Polly Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Jag har Supran... Jag tycket den är skit skön att köra, men hur använder man hydraliken på bilarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Jag har Supran... Jag tycket den är skit skön att köra, men hur använder man hydraliken på bilarna? H för att sjustera höjden J för att hoppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 H för att sjustera höjden J för att hoppa Men hur hopppar man på PS2? jag kan inte aftta har testat alla knappar och jag har nivå 3 den bästa + att jag har klarat ut det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Men hur hopppar man på PS2? jag kan inte aftta har testat alla knappar och jag har nivå 3 den bästa + att jag har klarat ut det! Eller hur jag vet bara hur man justerar höjden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 ska man ladda ner nån drivrutin eller ha en speciell inställning för att kunna ha high lvl of detail. Har Gefore FX 5200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Hejsan. Här kommer lite fler frågor jag undrar över. Det pratas mycket om att man skall lämna tillbaka bilen till någon tjej. är det något som kommer senare i spelet? Sen har vi det här med styling vad jag sett kan man ju styla en hel del men tar det lång tid innan man låst upp allt vad motorer och styling heter. Sen har vi det här med att köra in sin bil efter man bytt motor och andra delar. Har det någon större betydelse, jag vet att man kan anpassa sin bil efter tävlings typ där men när jag kör in där är det bara att gasa fullt då eller, hur fungerar det? Annars tycker jag det är ett skönt spel som är svårt att slita sig från. Finns det något sätt man kan ta bilder på de bilar man har, ex garaget och där man kan snurra bilarna i olika vinklar eller är det "prtsc" som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 ska man ladda ner nån drivrutin eller ha en speciell inställning för att kunna ha high lvl of detail. Har Gefore FX 5200 Nej, kortet är värdelöst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) Men hur hopppar man på PS2? jag kan inte aftta har testat alla knappar och jag har nivå 3 den bästa + att jag har klarat ut det! det står på sida 7 i manualen. Men jag fick ingen manual så kan du säga hur man gjorde? EDIT: jag frågade en kille på internet och sa:"drive in 5 gear and slap the e-brake two times then hold and push the left analog in the direction you want the car to jump..let go of the e-brake and keep holding the analog...but you have to drive slow not over 45km/h. To stop jumping you just tap on the e-brake twive and hold..then let go and you are back to normal" Redigerad 20 december, 2004 av david_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 det står på sida 7 i manualen. Men jag fick ingen manual så kan du säga hur man gjorde? EDIT: jag frågade en kille på internet och sa:"drive in 5 gear and slap the e-brake two times then hold and push the left analog in the direction you want the car to jump..let go of the e-brake and keep holding the analog...but you have to drive slow not over 45km/h. To stop jumping you just tap on the e-brake twive and hold..then let go and you are back to normal" ska kolla jag editar om 5 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) ska kolla jag editar om 5 min. ÄDIT: på pricken så står det så här: Så här hoppar du: 1. Dubbeltryck och håll ned handbromsen (R1). 2. Rör väsnter analog spak åt det hållet som du vill hoppa och håll den där 3. Släpp upp handbromsen och fortsätt att hålla ned vänster analog spak åt sidan så fortsätter hoppandet. 4. Dubbeltryck och håll nere handbromsen (R1) för att koppla ur hydrauliken. Edit : råkade tryck på Qoute istället för ädit Redigerad 20 december, 2004 av Plutonium_Man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) ska man ladda ner nån drivrutin eller ha en speciell inställning för att kunna ha high lvl of detail. Har Gefore FX 5200 drivrutin ska du ändå ha www.nvidia.com och ladda ner 61.77, senare versioner är buggade Stäng av "overbright textures" för att få lite extra performance, då jag vet att det var det ända som stal ca. 10fps från mitt grafikkort. Körde annars med allt på/fullt med mitt geforce 3. Redigerad 20 december, 2004 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Vad använder ni för program för att kolla fps:n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Hade tänkt köpa det här till min Gamecube... får se om det blir av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Vilket graf kort rekokmenderar ni då ? Inte för dyr då, max pris 3500 kr. Länka gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Vilket graf kort rekokmenderar ni då ? Inte för dyr då, max pris 3500 kr. Länka gärna. http://buggy.no-ip.com/produkter/Grafikkor...+X800+Pro+256MB Bästa kortet under 3500:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 ok, vad kör ni med för graf. kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 ok, vad kör ni med för graf. kort? Jag kör med en ATI Radeon 9800 pro kort och är väldigt nöjd Så jag rekomenderar det kortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 GeForce4 MX 420 64mb... väldigt missnöjd detta kortet är inte att rekommendera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 GeForce4 MX 420 64mb... väldigt missnöjd detta kortet är inte att rekommendera ne jag håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 ok, men hur mycket går en ATI Radeon 9800 pro på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts