Kalan Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) Aja, min nuvarande bil som äger. Toyota Corolla: Car de mumma! Redigerad 13 november, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 faktiskt inte... i USA är det flest småbarns-mammor som kör stora SUVar H1 är ju ingen SUV i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Bigbear hur många procent har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Bigbear hur många procent har du? Ingen aning, var/hur ser man de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Tryck T när du kör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Game Completion Status: 20 % Satan va de här spelet kommer ta tid o få 100% på, jag har kört i typ ett dussin timmar hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag har 21% nu! Och jag började igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Blir little mun-vattnig när jag funderar på spelet. Vlka bilar finns att välja mellan när man först startar spelet? EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Kolla in den här Mustangen, Läcker . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Peugot 206, Ford Fucos, Toyota Corolla, Nissan 240nånting, Honda civic, två till såna stora familj bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) min bil Redigerad 13 november, 2004 av Samurize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 när får man den där knarkande mustangen? hur många %? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Kolla in den här Mustangen, Läcker . Det där är en hädelse mot allt som Mustangen står för... VW är en sak, men att göra en Mustang till en sådan cirkus är ett brott... EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 när får man den där knarkande mustangen? hur många %? ungefär vid 40% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) Den där Mustangen har jag nu, haha! Och mitt Underground är på SWEDISH!!!! EDIT Du Samurize varför har du inte några vinyler på din moddade huv? Redigerad 13 november, 2004 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Den där Mustangen har jag nu, haha! Och mitt Underground är på SWEDISH!!!! EDIT Du Samurize varför har du inte några vinyler på din moddade huv? hehe har fixat det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 morrr.. nån som har nått tips på hur man klarar StreetX banor lätt? tycker att dessa har en tendens att bli jädrans svåra och dum som jag är så tog jag ett kontrakt där man skulle klara 3 StreetX banor.. grr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Det är väl inte så svårt. Jag vann med 8.35 sekunder på de där sponserkontrakten. Använd Honda Civic eller så kör du nåt annat race så du får några "trimm" uppgraderingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Underground 2 är verkligen mycket snyggare än ettan.. dock kunde tjejerna(som startar racen) varit lite snyggare. Ska se hur många procent jag har, editerar sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Kom på fetaste sättet att göra sig av med pengar. Fick reda på att jag kunde få en Supra vid bilhandlarn så jag drog dit o fixade den. Körde iväg o trimmade och stylade den så mkt de bara gick, blev för ca 10.000. Efter nått race och lite körning märkte jag hur jävla värdelös skitbilen var, sladdade som in i helvete. Körde tillbaka till bilhandlarn och tänkte att jag kanske skulle få tillbaka lite pengar om jag bytte in den mot en annan bil, men inte fan fick jag de Aja, min nuvarande bil som äger. Toyota Corolla: En bil som min mor nyligen köpt... Toyota corolla sol... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts