Drewek Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 vart kolla man hur många % man har gjort?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 vart kolla man hur många % man har gjort?? Tryck på 'T' i Explore Mode.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 eller tryck på pilen neråt om du har PS2 säger det igen.Finns inga race eller nåt, det är bara en blinkande ring runt garaget (har kommit ca 26%) nån som vet hu man ska göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 eller tryck på pilen neråt om du har PS2 säger det igen.Finns inga race eller nåt, det är bara en blinkande ring runt garaget (har kommit ca 26%) nån som vet hu man ska göra ? Åk till garaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 har vart där många gånger, inget händer ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 har vart där många gånger, inget händer ! Två polare har ringt mig om att de inte heller har haft några race att köra. Testa att antingen styla bilen mera, så att du kommer med på ett DVD-fodral och kan komma vidare, eller så klickar du på Jump To Garage i Explore Mode och tar sedan World Map, därefter kollar du vilka race du inte klarat, sedan kör du dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Hu stor är staden man är i!? kan man jämföra med vice city eller är den större? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Min bil! jag vet att pekaren är mitt i hela bilden. jag har klarat runt 9% av spelet, ska man bara köra alla racen för att komma vidare eller ska man hitta affärer också? nån som har en karta på vart alla affärer är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 nån som har en karta på vart alla affärer är? finns en i denna tråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Hu stor är staden man är i!? kan man jämföra med vice city eller är den större? den är större... klaga inte på min flooding, orkade fan inte klippa o klistra med quotehelvetet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 jag bara älslar känslan i NFSU2 den är underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Nä, nu är det tråkigt. Förut hade min Honda så skönt motorljud. Men när jag trimmade senast så började den låta fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Nä, nu är det tråkigt. Förut hade min Honda så skönt motorljud. Men när jag trimmade senast så började den låta fult. Ja, nästan alla bilarna låter finast original ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Nä, nu är det tråkigt. Förut hade min Honda så skönt motorljud. Men när jag trimmade senast så började den låta fult. men minigun, vet du vad man gör då? Man byter tillbaka från catback avgassytemet till performance avgassystemet...de skiljer inte värst mkt på effekten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 jag bara älslar känslan i NFSU2 den är underbar (:!!! Vilken känsla? Spelet har ingen jävla känsla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Jag börjar bli orolig!! Jag har kommit till 5:e "distriktet" i staden, men ännu inte sett röken av Honda Civic Si! Den borde ju, tillsammans med Acura RSX, finnas med från början som i NFSU 1 . Men jag har heller aldrig tävlat mot en Honda/Acura överhuvudtaget! Jag lirar med PS2 versionen för övrigt. Någon som vet något eller har upplevt ngt liknande? Civic är ju liksom en favvobil, så jag saknar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Vilken känsla? Spelet har ingen jävla känsla... exact. det kul men 0 känsla. Juiced däremot har skön känsla. En mera realistisk nfsu2. Krashar man, ja då går neon/nos/bromsen etc. sönder (beror iof hur hårt man krashar men..). Man kan spela "dygnet runt" alltså morgon, kväll, natt osv. Kommer att ha 50 (!!!) bilar (vs. nfsu2 30). Synd att det "råkade" bli 6 månader försenat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 men minigun, vet du vad man gör då? Man byter tillbaka från catback avgassytemet till performance avgassystemet...de skiljer inte värst mkt på effekten... Det är lungt, jag klarar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Är det nån story i det här spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 den är större... klaga inte på min flooding, orkade fan inte klippa o klistra med quotehelvetet Okej!..kanske blir nästa spela jag skaffar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts