Bubbli Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Alltså det är väll för att dom dyra sakerna är snyggare men eftersom datan inte känner hur snyggt matchat det är så blir det svårt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Är Eclipsen eller TT:n snyggast? Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Hmm... Eclipsen hade en väldigt ful röv, men på TT:n var exakt allt fult. Så då är nog Eclipsen snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 har kommit ca 25% men då ställs jag inför ett val... vilken är bättre av TT och Eclipsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 har kommit ca 25% men då ställs jag inför ett val... vilken är bättre av TT och Eclipsen??? Jag kör med eclipsen, och har klarat ca 25%, jävligt skön bil och snygg att stajla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Jag kör med eclipsen, och har klarat ca 25%, jävligt skön bil och snygg att stajla ok bra jag köpte den... jag brukar köra den och supran och ibland H2:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 vilket är bäst? Need for speed underground eller Need for speed underground 2?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 vilket är bäst? Need for speed underground eller Need for speed underground 2?? 2an enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 vilket är bäst? Need for speed underground eller Need for speed underground 2?? 2:an såklart är du d*m eller!!! de är väl klart efter som att 2:an är uppföljaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 2:an såklart är du d*m eller!!! de är väl klart efter som att 2:an är uppföljaren. Så 2:an blir automatiskt bättre just för att det är en uppföljare menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Så 2:an blir automatiskt bättre just för att det är en uppföljare menar du? helt tvärtom me de flesta filmer iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Får NFSU 2 imon ja längtar som in i satan!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 vad betyder need for speed underground på svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 vad betyder need for speed underground på svenska? "Behov av fart: Underjorden" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) "Behov av fart: Underjorden" hehe ok Redigerad 28 november, 2004 av david_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 hehe ok var det så svårt ? fast det är underjord ... annars måste det vara need for speed : the underground Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 nån som vet vart man kan ladda ner 100% savegame till nfsu 2 , och vart man ska lägga den?? vill inte ha massa, klara spelet själv snack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurd-Haren Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 vägra klara spelet själv.... nej skojja bara, kolla här: http://dl.gamecopyworld.com/?d=2004&f=pdnfs2uc!rar sen måste du visa alla dolda mappar och lextracta alla mappar här C:\Documents and Settings\ANVÄNDREN-MCA8G7\Lokala inställningar\Application Data\NFS Underground 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Om man köper bättre sterio till bilen vad är det som händer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 behöver hjälp! finns inga race eller nåt, det är bara en blinkande ring runt garaget (har kommit ca 26%) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts