eleanor Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 (redigerad) Nån mer än jag som har problem med installationen? När jag installerar så slutar den på 84% och en ruta kommer upp: A problem occurred when trying to transfer the file I:\MOVIES\blank.vp6 from the media. Do you want to retry to copy the file, or cancel the installation? Då händer såklart inget om man trycker på "Försök igen" Har sökt på Eniro, och ser att det är fler som har samma problem som jag, dock på tyska. http://forum.snowrider.se/uploads/svensson/Need_For_Speed_Underground_2.JPG Det funkar på andra datorer. Redigerad 25 november, 2004 av eleanor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Nån mer än jag som har problem med installationen? När jag installerar så slutar den på 84% och en ruta kommer upp: A problem occurred when trying to transfer the file I:\MOVIES\blank.vp6 from the media. Do you want to retry to copy the file, or cancel the installation? Då händer såklart inget om man trycker på "Försök igen" Har sökt på Eniro, och ser att det är fler som har samma problem som jag, dock på tyska. http://forum.snowrider.se/uploads/svensson/Need_For_Speed_Underground_2.JPG Det funkar på andra datorer. Ja, du kan ju prova med att köpa spelet eller ladda ner en annan version... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eleanor Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Har testat en annan version. Fortfarande samma sak..och jag har inte RÅD att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Har testat en annan version. Fortfarande samma sak..och jag har inte RÅD att köpa. Detta är inte rätt forum att fråga efter sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eleanor Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Vart hittar jag rätt forum då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Vart hittar jag rätt forum då? Jag har skickat pm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 (redigerad) Nån mer än jag som har problem med installationen? När jag installerar så slutar den på 84% och en ruta kommer upp: A problem occurred when trying to transfer the file I:\MOVIES\blank.vp6 from the media. Do you want to retry to copy the file, or cancel the installation? Då händer såklart inget om man trycker på "Försök igen" Har sökt på Eniro, och ser att det är fler som har samma problem som jag, dock på tyska. http://forum.snowrider.se/uploads/svensson/Need_For_Speed_Underground_2.JPG Det funkar på andra datorer. Det där händer när du bränner ner spelet på skiva Gå o köp ett orginal istället Redigerad 25 november, 2004 av Gta_Fan_4_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 det står att ni inte ska snacka om Warez här!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 det står att ni inte ska snacka om Warez här!!!!!! Det va ju det jag mena! Och om man bränner ett spel är det inte warez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Det va ju det jag mena! Och om man bränner ett spel är det inte warez Eehm... Pluto, vi har slutat snackat warez nu, eller iaf jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 asså VAFAN är det här för texturer . =?????? bilen är snygg o så men allt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 asså VAFAN är det här för texturer . =?????? bilen är snygg o så men allt annat samma här bilen är skita bra men vägen suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 asså VAFAN är det här för texturer . =?????? bilen är snygg o så men allt annat testa starta om spelet, de va så där första gången jag testade också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 testa starta om spelet, de va så där första gången jag testade också. Jepp, samma här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 asså VAFAN är det här för texturer . =?????? bilen är snygg o så men allt annat Ta grafiken till reset to defaults. Sen startar du om spelet och höjjer till den graffe du vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Har nu klarat 100% av spelet men på "Parts Unlocked:" står de 88%, det är bland annat en jävla massa oupplåsta saker på Vinyls. Nån som vet hur man låser upp allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Har nu klarat 100% av spelet men på "Parts Unlocked:" står de 88%, det är bland annat en jävla massa oupplåsta saker på Vinyls. Nån som vet hur man låser upp allt? Fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Varför måste man ha en grotest ful bil för att få en 10-poängare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Varför måste man ha en grotest ful bil för att få en 10-poängare? För att EA ligger bakom produktionen av spelet. *Storföretagshataren Funny har slagit till igen.* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Fusk nej? *edit skit samma, kommer ändå inte köra så mkt career mer.. Redigerad 26 november, 2004 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts