david_ Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 fan vad bra! ska lätt köpa det till PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 kan nån skicka filen vinyls som ligger i mapen "UNDERGROUND2/CARS/NEON"....snälla... min neon syns inte på bilen ..skicka till cooper_911@msn.com... tack som f*n om ni gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 maila tänker jag inte göra.. hatar mail... men här:VINYLS.BIN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 har fått level3 hydralik nu, men hur gör jag så den studsar sådär kul som på bilden? om det bara är att man trycker på J/H och gasar/bromsar så var det inte mycket skillnad från lvl 1/2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 maila tänker jag inte göra.. hatar mail... men här: tack..men det fungerar inte f*n va dåligt och jag ser inte elden och röken från nitrousen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) Bilder på 2005 Ford Mustang Fyfan va äckligt jävla snygg den är. Jag gillar att dom tagit tillbaka den gamla looken och mixat ihop med nybils-utseendet. Redigerad 21 november, 2004 av Mureto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Du är inte den enda som tycker så! FORD MUSTANG RULEZ 4-EVER!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Du är inte den enda som tycker så! FORD MUSTANG RULEZ 4-EVER!!! ...and even longer than that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) Här är min pärla Jag tog det lite lungt med färgerna eftersom jag inte gillar överstylade bilar Edit: nästa projekt blir en rosa/limegrön mustang Redigerad 21 november, 2004 av Mr Johnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) kan nån skicka filen vinyls som ligger i mapen "UNDERGROUND2/CARS/NEON"....snälla... min neon syns inte på bilen ..skicka till cooper_911@msn.com... tack som f*n om ni gör det du måste fixa på display hur bra grafiken ska va ? Redigerad 21 november, 2004 av bajwek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Här är min pärla Jag tog det lite lungt med färgerna eftersom jag inte gillar överstylade bilar Edit: nästa projekt blir en rosa/limegrön mustang Nehe, den där var ju inte överstylad. Jävligt snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Här kommer mustangen med samma tema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) Här är min pärla Jag tog det lite lungt med färgerna eftersom jag inte gillar överstylade bilar Edit: nästa projekt blir en rosa/limegrön mustang Jag ska lägga upp min mustang senare ska ändra till JPG, jag vet att ni inte gillar stylade mustanger men jag var tvungen... annars skulle min familj dö ( ) Redigerad 21 november, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Här kommer mustangen med samma tema Fyf*n vilken ful bil så där kan man ju inte göra mot en Mustang! Kolla fälgarna!Så jävl* fula! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 You took the words out of my mouth, Pluto... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 ja har nyss köpt nfsu2 och är helt klart nöjd med vad ja sett. ... men ja undrar över en grej kan man höra nån värre bas när man lägger i audio kitet eller är d bara för syns skull?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) ja har nyss köpt nfsu2 och är helt klart nöjd med vad ja sett. ... men ja undrar över en grej kan man höra nån värre bas när man lägger i audio kitet eller är d bara för syns skull?? Skulle inte tro att det gör någon skillnad på ljudet, nä... För övrigt så är det på detta sätt en RIKTIG BIL ska se ut: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/celica.jpg EDIT: Och så ett meddelande till Mr. Johnson... Om du var minsta gnutta seriös när du moddade de där två missfostren du postade så tycker jag riktigt synd om dig. Du kan inte modifiera bilar. Du förstör dem bara! Redigerad 21 november, 2004 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 (redigerad) Fyf*n vilken ful bil så där kan man ju inte göra mot en Mustang! Kolla fälgarna!Så jävl* fula! Bra att du tycker det eftersom jag försökte göra den så ful och överstylad som möjligt. Ska för övrigt skicka in bilden till ford som förslag på ny design. Vem vet, kanske blir det standardutförandet för 2006 års modell av Mustang GT Till Ebeeto: Jag gjorde bilarna för att försöka få alla att inse hur fult det är med överstylade bilar i konstiga färger Redigerad 22 november, 2004 av Mr Johnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 finns det studstävlingar där man ska studsa så mycket så möjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Bra att du tycker det eftersom jag försökte göra den så ful och överstylad som möjligt. Ska för övrigt skicka in bilden till ford som förslag på ny design. Vem vet, kanske blir det standardutförandet för 2006 års modell av Mustang GT Till Ebeeto: Jag gjorde bilarna för att försöka få alla att inse hur fult det är med överstylade bilar i konstiga färger Bra! Jag började nästan bli orolig, för att du var seriös! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts