Jacker Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 _-MadeMaN-_: Det ägde som fan, längtar tillbaka dit! Och, nej, jag är inte utråkad. Skenet kan bedra! Mr Johnson: Japp, båda är kvar! HEHE, i slutet på Jurrasic Park turen var jag inte beredd på att de skulle komma ett vattenfall... Höll på att få en hjärtattack när det börja gå neråt plötsligt! Sorry om off- topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 (redigerad) nfsu kanske inte är så jävla verklighetstroget och allting men vad är det som säger att ett spel måste vara det? är dom populäraste spelen genom tiderna verklighetstrogna? tetris, pacman, super mario bros, osv osv.. nfsu har bra körkänsla och det är det som räknas i ett bilspel... och bra körkänsla i ett bilspel är verkligen inget man ramlar över varje dag precis... spel som ens är värda att ladda hem eller köpa görs inte så ofta.. 99,9% av alla spel out there är ren skit... nfsu 1/2 tillhör den lilla andel av spel som är värda att skaffa... Kunde inte ha sagt det bättre själv! Redigerad 19 november, 2004 av Plutonium_Man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 w0rd!! När NFSU (ettan alltså) släpptes så köpte alla de och var lyckliga! Men 2an har jag inte hört så mycket om och så, alltså de är inte värt att "köpa" det. Om ni vill ha ett bra racing spel så köp Flatout. NEED FOR SPEED UNDERGROUND 2 ÄR INTE VÄRT ETT ENDA ÖRE!!! har hört att flatout är rätt dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Thats right. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 det är väl bara demot av flatout som finns ute? det riktiga kommer väl inte förrän 2005? laddar iaf hem demot nu så jag får se vad det är för skit ser häftigt ut på bilderna men det gör ju å andra sidan alla spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Min nuvarande Corolla... Har klarat ca 19% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) det är väl bara demot av flatout som finns ute? det riktiga kommer väl inte förrän 2005? laddar iaf hem demot nu så jag får se vad det är för skit ser häftigt ut på bilderna men det gör ju å andra sidan alla spel.. jo fan, de finns ute http://www.webhallen.com/sok.php?sokord=fl...s_max=&x=10&y=7 *edit dock skit enligt mig Redigerad 20 november, 2004 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 jasså, där ser man hur mycket man kan lita på gamespot... det var lite småtufft med tanke på att det är ett lågbudget-skitspel typ... men hur man ens kan tänka på att jämföra det med nfsu 2 kan jag inte förstå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Tycker verkligen att NFSU2 är helskönt. Men det känns inte som att utvecklarna har tagit vara på den kritik som riktades mot det första spelet. Om det är för att det är ett EA spel eller för att utvecklingen startades ganska tidigt i förhållande till realesen av 1:an(Kanske startades redan innan?)får ni avgöra själva. Tycker defentivt det kunde ha varit bättre, men jag gillar det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Nej, självklart är det ett tåg. okej. Om du tror de är en bil som kär olagligt streetrace. Tro de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 kan nån lägga upp en film när ni stylar en bil från grunden , för den på eagames går så j*vla snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Kan ingen starta en topic där man kan lägga upp bilder på sina bilar (alternativt be folk skicka in bilder på sin bil till ens email) för att sedan starta en undersökning/omröstning om vem som har snyggast bil på forumet? Om ingen annan gör det gör jag det senare, orkar bara inte för tillfället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) Bilen från 2F2F har självklart aldrig använts till något riktigt race. En bil är inte en streetRACER bara för att man slänger på lite plast och ett klistermärke. Riktiga streetracers finns ju i de flesta större städer. Runt min hemhood Göteborg (West Coast, muthafucka!) finns det ofta racers uppställda. Dock körs ju mest drag och riktiga curcuits är inget man faktiskt gör. För farligt och dyrt att laga om något händer med kärran. NFS: U2 är ett okej spel. Men just för att EA Games står bakom det så blir det lite mesigt. Motståndarnas snack om "your momas car" och "hunk of junk" känns lite väl fjantigt... De censurerar till och med ordet "damn" i soundtracket, som är okej men lite för litet och lätt uttjatat... Och så kommer man ju inte ifrån att spelupplägget känns lite japanskt. Som t ex. Tekken-spelen. Extrem upprepning av samma sorts spelande om och om igen. Men det är godkänt... EB Redigerad 20 november, 2004 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Kan ingen starta en topic där man kan lägga upp bilder på sina bilar (alternativt be folk skicka in bilder på sin bil till ens email) för att sedan starta en undersökning/omröstning om vem som har snyggast bil på forumet? Om ingen annan gör det gör jag det senare, orkar bara inte för tillfället... smart vill oxå det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Min nuvarande Corolla... Har klarat ca 19% när får man "body vinyls" och hood vinyls? 19% sa du, men ja e typ på 23% och har inte fått dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 My flying H2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) Hmm min supra har klarat typ 30% eller nått sånt EDIT: jag har en annan spoiler nu på den men orakr inte ta en ny bild Redigerad 20 november, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Grym! hummern eller supran??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 My flying H2 Whoa, den var fräsch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts