Benny_Z Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 (redigerad) när får man split hoods och de vertikala dörrarna Redigerad 19 november, 2004 av Benny_Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 när får man split hoods och de vertikala dörrarna Det undrar jag med även om jag inte har möjlighet att spela efter som att datorn jag spelar på befinner sig hemma hos min farmor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Är det långt kvar till att klara spelet om man nyss fått en Lexus IS 300 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Är det långt kvar till att klara spelet om man nyss fått en Lexus IS 300 den har jag fått för ett bra tag sen och jag har inte klarat så jättelångt men det går ju inte ut på att klara ut det så fort som möjligt jag vill att det aldrig ska ta slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 när får man split hoods och de vertikala dörrarna Du får de när är på Nivå 5 och har hittat den gula shoppen på Coal Harbor West. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Hmm vart e poliserna? Tycker det var extremt dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Hmm vart e poliserna? Tycker det var extremt dåligt w0rd!! När NFSU (ettan alltså) släpptes så köpte alla de och var lyckliga! Men 2an har jag inte hört så mycket om och så, alltså de är inte värt att "köpa" det. Om ni vill ha ett bra racing spel så köp Flatout. NEED FOR SPEED UNDERGROUND 2 ÄR INTE VÄRT ETT ENDA ÖRE!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Jag har skådat en riktig streetracing bil, en riktigt känd dessutom! Ja, det är jag på bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Inte för att de där är en "streetracing" bil som kör streetracing. Men ballt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Vad är det om det inte är en streetracer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Vad är det om det inte är en streetracer? VAr ända in i helv*te är det där jag har vait på många mässor men inte sett den där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Universal Studios, Los Angeles, California, USA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Vad är det om det inte är en streetracer? asså de är ju en sånn bil men de är ju ingen som typ är ute och köra riktiga streetrace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 asså de är ju en sånn bil men de är ju ingen som typ är ute och köra riktiga streetrace. Hur vet du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Hur vet du det? Tror du de själv är du ju riktigt dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Tror du de själv är du ju riktigt dum. Nej, självklart är det ett tåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Universal Studios, Los Angeles, California, USA! California Baby! Var det kul där ? du ser lite tråkad ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 NEED FOR SPEED UNDERGROUND 2 ÄR INTE VÄRT ETT ENDA ÖRE!!! FLATOUT ÄR INTE VÄRT ETT ENDA ÖRE!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Jag har skådat en riktig streetracing bil, en riktigt känd dessutom! Ja, det är jag på bilden! Off Topic: Exakt där har jag varit! Har dom fortfarande kvar jurassic park flodbåten och terminator 3D-showen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 nfsu kanske inte är så jävla verklighetstroget och allting men vad är det som säger att ett spel måste vara det? är dom populäraste spelen genom tiderna verklighetstrogna? tetris, pacman, super mario bros, osv osv.. nfsu har bra körkänsla och det är det som räknas i ett bilspel... och bra körkänsla i ett bilspel är verkligen inget man ramlar över varje dag precis... spel som ens är värda att ladda hem eller köpa görs inte så ofta.. 99,9% av alla spel out there är ren skit... nfsu 1/2 tillhör den lilla andel av spel som är värda att skaffa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts