MyStiC Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 (redigerad) vet inte hur din bil gör. Men om din glider så! min rullar. Varsegoda att hacka på min älskling. Din är inte fin *HACK* *HACK* *HACK*! Redigerad 18 november, 2004 av Gta_Fan_4_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Jo i mitt tycke är den det. Sluta bry dig om min bil. Bara gör något som du tycker är fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Jag har lite problem med att klara street X banorna jag vet om jag e dålig men jag klarar allt det andra as lätt,.,. kan nån nåt tips eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 vet inte hur din bil gör. Men om din glider så! min rullar. Varsegoda att hacka på min älskling. Öhm, you've got issues boy... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Öhm, you've got issues boy... Öhm. Varför ska ni va elaka mot alla som är nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Jo i mitt tycke är den det. Sluta bry dig om min bil. Bara gör något som du tycker är fint. Men du sa att jag fick hacka på din bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 (redigerad) Öhm. Varför ska ni va elaka mot alla som är nya? För det som Gta_Fan_4_Life skrev just över här. Redigerad 18 november, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 (redigerad) Men du sa att jag fick hacka på din bil! Ja visst får du de Men vadfan. Alla har ju olika smak även fast DU och ALLA (?) andra tycker min bil är ful. @pico. På min bil, inte på mig. Redigerad 18 november, 2004 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 ny bil.. igen.. höjde upplösning i spelet för att få en hyfsad bild.. datorn hackade som fan så det tog säkert 5-10 minuter att få en bild Så ska en bil se ut, med andra fälgar hadde den avrt ännu snyggare, Inga konstiga färgkombinationer (Neongrön och vinröd), inga överdrivna spoilers, ingen äcklig neon, bara mjuka sköna färger och diskret design.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Kan man kalla det dålig smak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Kan man kalla det dålig smak? Visst, bara du inte tvingar oss att gilla din bil så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 det släpptes i sverige idag va? fan, jag har börjat lessna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Visst, bara du inte tvingar oss att gilla din bil så... Här tvingar vi inte någon. Har man dålig smak så har man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 det släpptes i sverige idag va? fan, jag har börjat lessna Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Varför? jag hostade fram det fårn en amerikansk spelbutik så jag fick det på amerikanska releasen fult att det inte blir bucklor på bilarna. så dåligt så jag vill gråta :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Här tvingar vi inte någon. Har man dålig smak så har man Ja, stackars dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 jag hostade fram det fårn en amerikansk spelbutik så jag fick det på amerikanska releasen fult att det inte blir bucklor på bilarna. så dåligt så jag vill gråta :'( Håller med! I NFS:HP2 var de ju skit fin grafik och sånt men i Underground 1/2 så är de puuhh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Ja, stackars dig. Ska vi tycka synd om varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 skulle bara vara jobbigt om bilarna skulle få bucklor m.m. det stör inte mig alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 jaha, då har man klarat spelet då... bara att höja svårighetsgraden och börja om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts